Hur långt kan skägget vara?

Mathias84

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2007
Hoj
2SG6S
Tjena hojbröder (och systrar även om ni inte har skägg!?)

Hur långt kan skägget vara innan det blir problem med motorcykelkörandet? :va Mitt fladdrar lite i motorvägshastighet och kan bara tänka mig hur det blir när det blir längre (är ca 10 cm på hakan) :gnissla

Erfarenheter :confused:

Funkar det med meterlångt skägg för håriga bikers och Nazi-hjälmar så varför inte för dig? :D

Om du flätar ihop det med brösthåret tror jag inte du får några problem, kan säkert funka med rygghåret oxå. Inbakat is the shit! :tummenupp

Om du flätar ihop det med brösthåret tror jag inte du får några problem, kan säkert funka med rygghåret oxå. Inbakat is the shit! :tummenupp

Jag har inget rygghår och brösthåret är bara små fjuttig fjun som kämpar för livet att inte dö av frotéhandduken efter duschen:D Jag får köra en vikingafläta med punghåret, funkis :va

Gamla avgrundspolaren T har fjun ner till KeWken men kör lika glatt Prostatabilmaskin för det utan vidare...

Bifogat

• 2eex5s6.jpg
    2eex5s6.jpg
    17.9 KB · Visningar: 190
Jag har inget rygghår och brösthåret är bara små fjuttig fjun som kämpar för livet att inte dö av frotéhandduken efter duschen:D Jag får köra en vikingafläta med punghåret, funkis :va

:tummenupp

images

Inte längre än såhär!

Om du är rädd om frisyren på ditt skägg så varför inte bara raka av det istället.

Om jag åker utan hjälmhuva så visslar det i skägget, men med huva håller det sig på plats. Värt att notera... :tummenupp

Så länga man inte flätar det så är det lugnt.Hade utstick på ca 15cm,och när man flätade det så snärtade det som fan på halsen.

Blir det längre än Bin ladens efterträdare så måste du ta ett cessna plan och flyga in i kista tower.
Någon måste axla ansvaret att vara terrorist!

Nä alla utom truckers och byggar slödder kör utan skägg!
Byggarna och truckers folk tycker det är fortfarande är coolt.

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år