Hur långt har....

• Thread starter Thread starter oXydex
  • Start date Start date

oXydex

Guest
...... ungefär en Offroad gått om mätaren står på 1700 mil och det har varit SM-kit på

Skicket på hojen säger mig att den rullat ungefär 100 mil så jag är inte på nått sätt orolig för det men mer lite nyfiken.

Bara lite sådär på en höftning. Vet att det skiljer beroende på dimension på däcken samt drevning. Men utgå från normal fakta

Mvc-400s.jpg

Inte en skråma nånstans på plast eller metall

/oXydex

Har mätaren öht varit inkopplad med kittet på? Min är inte det så köparen får lita på min bedömning...

Annars kan du väl räkna ut det själv? Enkel matte ju, dra bara av skillnaden i omkrets på 21" och 17"...

oXydex skrev:
...... ungefär en Offroad gått om mätaren står på 1700 mil och det har varit SM-kit på

Skicket på hojen säger mig att den rullat ungefär 100 mil så jag är inte på nått sätt orolig för det men mer lite nyfiken.

Bara lite sådär på en höftning. Vet att det skiljer beroende på dimension på däcken samt drevning. Men utgå från normal fakta

/oXydex

Sen kan man ju faktiskt tänka sig att ägaren bytit till en vinkelväxel med rätt utväxling...

Spelar väl ingen roll hur långt den gått om den är riktig och helfräsch. XR600 är inte bara outslitlig utan också snudd på skottsäker

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show