Hur långt har ni kört i denna säsong?

Hur långt har du kört i år på din MC?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Status
Ej öppen för fler svar.
bara 500 mil, hade bruten hand den soliga perioden i början av sommaren:-(

740mil har jag hunnit med(tog ut hojen 29april), tyvärr har den nästan stått still 5 veckor nu men några mil till ska det nog hinna bli trots att jag fick göra en snöboll den 11e...

Blev bara ca 400mil i år, blev av med kk den 3Juli får tillbaka 4Nov. Fy fan vad värdelöst.

Tja, eftersom jag fick STARKA rekommendationer att träna benmusklerna och skaffa busskort i två månader så vart det inte så många mil i somras.

Kanske blev en 300 mil på den förra hojjen innan jag fick lov att börja motionera, den är nu iof såld och en annan leksak införskaffad. Tror jag har lyckats komma upp i ca 200 mil med den "nya" hojjen.

Cirkus 500 mil på blårökaren, hade hoppats på mer... :(

3 djupdykningar i motorn, regn och allmänt massa strul gör sitt :(

200 mil drygt tror jag, och dom milen har varit riktigt dyra. Försäkringen ett halv år + service.

0 mil, inte en j-la meter faktiskt.

knäoperation i mars och bara träning sen dess, en operation till om 10 dar, skall vara ok i typ juni nästa år för mc-körning. då j-lar kommer det bli åka av :)

Många säger att dem kört runt 1000 mil. Men ändå tycker vissa att 2000 mil är jätte mycket för en hoj som är 5-6 år gammal som dem är spekulanter på, hur många gånger har inte såna trådar uppkommit!?!

Enligt pollen så ärdet ju faktiskt bara 9% som kör över 1000mil.
Flest är det ju som kör 0-500mil (hela 49%)
Sen är det 500-1000mil för resten.

Ditt 7000mila exempel på en 7år gammal hoj skulle ju snarare bli nånstans run 4000mil i verkligheten för en "normal" hojåkare i det svenska regnet.:D

Själv har jag kör 1300mil denna säsong:tummenupp
Men jag hinner nog några till.

Mvh Bananen

Last edited:
600 mil med ninjan, som såldes till förmån för husqvarnan, som jag hunnit köra ca 60 mil med.

Premiärturen i år var Nyårsdagen, sen åker jag till nov-dec blir bra många mil.:tummenupp

160 mil. Tog körkortet i början på juni, sen mc in på verkstad i början på juli, som hade kvar den FEM SOMMARVECKOR i väntan på delar! Sen 2 månaders körande med jobbpendling till mitten av september då laddproblemen började. Säsongen slut för min del.

160 mil. Tog körkortet i början på juni, sen mc in på verkstad i början på juli, som hade kvar den FEM SOMMARVECKOR i väntan på delar! Sen 2 månaders körande med jobbpendling till mitten av september då laddproblemen började. Säsongen slut för min del.

Veckans trådlyft :D

Blev en dålig säsong..lite halv invalid i kroppen så har blivit ca 200mil..

Ca 300, men året e ju inte slut än.. det e snart min pendling på hojen börjar, då det snart blir för tråkigt väder för o cykla. Då blir det hojen istället :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP