Hur långt har era hojar gått?

min Zx6r har gott 2000 mil..fin o trimmad.. köpte för bara 40 000 :)

Last edited:
Vägra vurpa skrev:
Jag är nog den ende i hela världen som förhastar mig så.
Mvh Mikael (den orolige)

Nej....jag köpte en Pontiac Fiero -88 i somras. 45000:-. Tittade inte ens under bilen, ingen servicebok:brinnerup DET var sista gången jag gjorde det, inte för att det blev nåt fel på bilen dock. Nästa bilköp M-testar jag innan jag köper.

Min har gått 3000 och är en -98

Vad har 2000mils hojar från -93 för historia? Kör dom inte med dom eller hur kan dom rulla så lite??? Låter inte så bra att dom går så lite eller?

Polarens granne har en HD som han kört 13000mil med och det är en 00:a. Ja, det är sant. Gubben kör året runt i alla väder. Nu har han precis lagt på andra omgången vinterdäck för i år. Vet inte om han är riktigt frisk men men.
En annan polare som är mc-lärare har passerat 20000 mil på sin Africa Twin. Så hojjar håller nog längre än man tror...

-03:a K1200RS, uttagen i år, kört....1700 mil i år. Bävar för vad det kommer stå på mätaren när det är dags att sälja! :näsblod

Har ju tre hojar...

Den "nya" har bara gått c:a 3000 mil så den är inte inkörd ännu...
Dom andra två, 10 120 mil om jag inte minns fel på den ena...o tyärr kan jag inte säga exakt när det gäller den sista, då jag åkt en säsong med trasig vägmätare men den hade passerat 20 000 mil innan mätaren gick sönder.....

Vid c:a 19 000 mil plockade jag ner den helt men behövde inte göra annat än byta ringar, (pga att Kawa hade fel material i ringarna på 80:orna), och byta två ventiler...
Så nu går den nåra år till....

Ha det

Min gammla hoj har rullat 2700 mil sen 1983,,,Har varit i garage i många år. köpte nytt batteri och startade upp hackade lite sen när den blev var så gick den som en dröm.:tummenupp

ehmm behöver jag säga det, ok då... VM i trådlyft!

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph