Jag blev lite nyfiken efter helgen..
Min KTM 690 smc har gått cirka 1600 mil nu, vilket inte jag tycker är särskilt konstigt med tanke på årsmodellen.
I helgen fick jag kommentaren "De låter lite långt för att vara motard.."
Jag tänker såhär: Är man ute en kväll och finåker, leker eller vad man nu gör med sin motard, så rockar man ju lätt av 10-20 mil/kväll..Även om man stannar för en glass då och då.
En solig sommar kan det bli några såna kvällar i veckan och då behöver man inte vara mattesnille för att se hur milen rullar på.
Jag har inte ägt min hoj sen den var ny, men på snart 2 år har jag nog avverkat ca 1000 mil.
Jag lämnade in min hoj på service för en vecka sedan, för att få den kontrollerad inför försäljning, så att jag kan visa en köpare vad som är gjort eller behöver göras.
När jag hämtade hem henne igen, fanns det inget att anmärka på.
Jag kan inte låta bli att förvånas när man ser 08or som bara gått 400-500 mil.
Vad tycker du är långt?
Min KTM 690 smc har gått cirka 1600 mil nu, vilket inte jag tycker är särskilt konstigt med tanke på årsmodellen.
I helgen fick jag kommentaren "De låter lite långt för att vara motard.."
Jag tänker såhär: Är man ute en kväll och finåker, leker eller vad man nu gör med sin motard, så rockar man ju lätt av 10-20 mil/kväll..Även om man stannar för en glass då och då.

Jag har inte ägt min hoj sen den var ny, men på snart 2 år har jag nog avverkat ca 1000 mil.
Jag lämnade in min hoj på service för en vecka sedan, för att få den kontrollerad inför försäljning, så att jag kan visa en köpare vad som är gjort eller behöver göras.
När jag hämtade hem henne igen, fanns det inget att anmärka på.
Jag kan inte låta bli att förvånas när man ser 08or som bara gått 400-500 mil.
Vad tycker du är långt?