Hur långt har din hoj gått?

Hur längt har din hoj/hojar gått?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
-05an jag tog ut i slutet av Juli -05 har gått runt drygt 2100mil nu.
-99an jag bytte in hade gått drygt 5000mil, var av jag körde lite mer än 4000 på knappt fyra år. (Båda är R1or).

Min Kawasaki har nu rullat snart 4000 mil varav 2000 med undertecknade...sitter och funderar på at byta med en 9'a...

17789 mil (sjuttontusensjuhundraåttionio mil).T.o.m långt att skriva..

Omkring 1050 mil. (ca 400 sedan nyår) Tror jag använt henne flitigare än mina bilar. Beställde nyss mitt 3e bakdäck. Är det normalt? :tungan Ja, sidorna var som nya... hihi:tummenupp

Omkring 1050 mil. (ca 400 sedan nyår) Tror jag använt henne flitigare än mina bilar. Beställde nyss mitt 3e bakdäck. Är det normalt? :tungan Ja, sidorna var som nya... hihi:tummenupp

Min farkoster är svåra att räkna mil på eftersom jag renoverat och byggt om dom. Hojens hastighetsmätare och ramen har gått strax över 3000 mil. men motor och växellåda har ju bara rullat några meter i garaget, likaså de nya hjullagren, alusvingen, kopplingen, startmotorn, oljepumpen samt alla andra delar som åkte på i vintras. :va

Det är samma med min 27 år gamla merca och den 57 år gamla träbåten: jag renoverar och byter allt som inte är 100. I bilen blev det tex en ny utbytesmotor och låda från Stuttgart -95. Ny bakaxel med för lägre marschvarv samma år. I vintras byttes hela AC:n ut till en ny dito för modern köldmedia osv osv

Så begreppet körsträcka funkar inte den dagen jag ska sälja min farkoster. Vilket sällan händer å andra sidan. :)

/J

slog över till 9000 mil för några veckor sedan, men så har den ju 18 tidigare ägare också....

TL1000R #1 = 4300
TL1000R #2 = 3680
VTX1800C = 960
R1 = 320
SV1000 = 1280

TOTALT = 10540 mil sedan sommarn 2000

1670 mil

edit: ingen av milen köra av mig. men det kommer snart, kör upp om 13 dar

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...