Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu har du fel...jannewall skrev:2079128För att svara på den frågan så bestämde jag mig för att gå vetenskapligt tillväga.
Jag tog ett snöre bestående av polyester/bomull och mätte det med skjutmått. Det tog ett tag men mätningen vart exakt, och nu kan jag tillkännage att ett snöre är 472,43cm långt.
![]()
Besten skrev:2079210Det va inget dåligt skjutmått du använde....![]()
Ja min går 1000 mil innan de e dags å byta ventilerTriggerhappy skrev:2076481Ni med Husabergare och CRF kanske inte borde svara på denna tråd![]()
Besten skrev:2079210Det va inget dåligt skjutmått du använde....![]()
Jambo skrev:2076597Hello Alla Stånkafantaster,
Har en XL500S årgång 1978, köpte den som ny under tiden jag bodde i Afrika, den har varit med mig under hela tiden tills nu, har flyttat med mig under åren runt om i värden, och har kört den året runt, är nu en gammal gubbe på 55+ men stånkan still going strong, har givetvis skött servicerna och gjort dom nödvändiga reparationerna, annars är det inga som helst problem.
Mätaren visar i nuläget 15840 Mil, slå det om ni kan !
Nu till frågan om hur länge en stånka håller, svaret är easy, den håller i en livstid, givetvis under förutsättning att underhållet sköts.
Bifogar en bild av hojen i nuläget.
Cheers,
Jambo
Teo skrev:2076864Helt klart! kör 5000 mil till och så gör du första servicen innan du säljer.
Nu kör de som om de vore utskickade av traffikmagasinet, men på min tid moahahaha, då var det: 5st panik=full mutter. Fråga Mc-budet (freddie)
och började hojen skrika fick den hälsa på hos proffsen en snabbis.
Bomanrd skrev:2082853Någon som kan förklara varför stånkorna går så långt utan problem? Det måste ju vara den motortypen som sliter mest på växellåda, lager osv. All kraft i en smäll, vartannat varv.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |