Hur långa är ni ?

162 cm, alla är för höga men det är bara att flytta rumpalalla. :tummenupp

194 och sitter helt kass på ktmen. ser dessutom puckelryggad ut när jag kör och får kramp där ingen annan får det men vem fan bryr sig. det är skoj ändå.

Det värsta är att jag inte kan körbörna med polarnas hojar som inte har orginalhögt styre :mad:

Men det som sög mest var att man inte kunde hitta vettiga skinnställ. tills man utnyttjade en del av sin budget på ett PSI ställ.

Hmm, jag vet inte riktigt men någonstans precis under 2 meter.

Sitter fint på min ninja, men den ser ut som en minimoto :D

180 ungefär. Alla sporthojar är lika obekväma. Det är väl en del a definitionen?

Edit: jag provsatt en sån där guldvinge häromdan. Vilket monster till hoj! Att köra en sån kräver nog sin man trots allt... :Bugar

Ska man döma av den här tråden är det gott om långt folk i sporthojskretsar. :)

Det är väl bara de långa som skriver här. Ingen vill väl erkänna att han är kort i rocken :D

163 cm lång och har lilla mopptarden inne på sänkning, så förhoppningsvis når jag ner med mer än tårna i sommar:banana

Det är ju omkretsen som är viktig. Hur man fyller ut "hojen".

För övrigt är det bra att provsitta så många som möjligt innan man binder sig vid en. :rolleyes:

168 kort, men längden sitter i överkroppen, inte i benen...
Det är rätt många normalhojar som jag inte kan sitta på så jag känner att jag bekvämt kan göra det jag vill. Stanna vid rödlysen t ex...

172cm, har suttit OK på alla mina hojar, når ju inte ner med bägge fötterna i marken på någon hoj. På min nuvarande hoj får jag hänga i knävecken vid rödljusen :D.
Men jag kompenserar min korta längd med mycket omkrets, så jag ser stor ut ändå, lite som en köttbulle.

Edit: jag provsatt en sån där guldvinge häromdan. Vilket monster till hoj! Att köra en sån kräver nog sin man trots allt... :Bugar

Har haft äran(!? hehe) att provköra en Goldwing 1800 - Helvete, så fort man fick lite fart på bussen så var den fan i princip lika smidig som min KTM (på allmän väg alltså), jag vart riktigt chockad :Bugar

Fan va långa dom flesta är...

Själv är man bara 182cm, sitter kanon på min gamla Mille.

165cm kort :tummenupp
Sitter bra som faaan på alla cycklar, lite svårare bara vid rödljuset :D

*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back