Hur långa är ni som kör ??

Eureka

Red Devil
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
Vuxen = Bil
En dum fråga kanske :)
Men enligt mig så är 1.70 inte snyggt på en R1 i profil.. över 1.80 !
Är det bara jag som tycker det ser dumt ut när personer om kör hoj är för korta ? om i så fall.. blir jag glad.. för jag är inte så lång själv hehe

Hur ofta speglar man inte sig i skyltfönstren för att se hur ball man är.. erkänn nu :banana

ärligt talat vem fan bryr sig :confused: själv är jag 186cm men har polare som är 173cm som kör r1a..

Eureka skrev:
Är det bara jag som tycker det ser dumt ut när personer om kör hoj är för korta ? om i så fall.. blir jag glad.. för jag är inte så lång själv hehe

Hur ofta speglar man inte sig i skyltfönstren för att se hur ball man är.. erkänn nu :banana

Vad ska man ha för cykel för att se snygg ut om man e 170?

Eureka skrev:

En äkta posörfråga - tummen upp för den :tummenupp

Man skall ha en röd. :rolleyes:

Frågan känns lite ovidkommande,så länge man får plats och bena når ner så spelar det väl ingen roll.

Den enda gången jag kollar spegelbilden i skyltfönstret är för att kolla så baklampan på stånkan inte gått sönder/hoppat ur.

Last edited:
Hmmm.... alla har vi olika synsätt på det kosmetiska. Själv känner jag mig gigantisk på tillern. (189cm å 105kg lätt). Ser fan ut som en dunderklump på en kåplös minimoto... Äh fan.. det är kung! :yoparty

Eureka skrev:

Tycker det ser ännu roligare ut om man är för bred.... ser själv ut som två 190 bakslangar på min... he he. men jag är välmående

ElDiablo skrev:
Hmmm.... alla har vi olika synsätt på det kosmetiska. Själv känner jag mig gigantisk på tillern. (189cm å 105kg lätt). Ser fan ut som en dunderklump på en kåplös minimoto... Äh fan.. det är kung! :yoparty
Håller med el diablo. riktiga män är 100+ ROCK ON!!!!!!!!!

Själv ser jag förmodligen ut som en lång svart pinne. 192 på 62kg. det du =)

Jag är tre äpplen hög (168 cm) passar perfekt till sporthoj, men har inga problem med cross/enduro heller.

Ljungqvist skrev:
Själv ser jag förmodligen ut som en lång svart pinne. 192 på 62kg. det du =)

Hupp 181.5 för att vara exakt. Så då ser jag bra ut på hojen :tungan

I lumpen hade vi en snubbe som var 194 cm och vägde 59 kg. det du, det kan man kalla smal. Men det var segt virke i grabben!!

JB

Eureka skrev:

Hur menar du, når man bara ner så kan man väl köra vad som helst, att ha en viss längd för att passa i profil med en viss hojtyp låter väldigt konstigt :va

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back