PeterNorth
Bannad
Nån som vet? kan? vill tjäna lite sköna stålar till semestern? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Skulle väl vara bra att veta vad det är för hoj, vilken typ av strypsats du har.
Att montera strypsats brukar inte ta lång tid om det inte jävlas. Inget du kan ordna själv med lite tips?
Jag är en bög och som sista utväg till att orka ta körkortet tänker jag strypa min Hornet på pappret, visst suger det men thats life.
Är du bög så kommer det att ta minst en timme med diverse förberedelser
t ex koppla in espressomaskin i garaget, ta på dig rosa mjukisbyxor och meka med handskar.
(som du förövrigt byter såfort dom blir smutsiga)
[fördomar; off]
Nämen det beror som sagt på vad som ska göras, med ninjan hade jag nog fixat det på under 10min, men då får man snabba sig lite.
men svårt är det inte om du är händig.
Har byxorna, tupén och parfymen redo. ÄR det liknande proccedur på alla nya mc? Jag är händig men OKUNNIG inom det här området. Nästan lite tabu i våran familj.![]()
Har byxorna, tupén och parfymen redo. ÄR det liknande proccedur på alla nya mc? Jag är händig men OKUNNIG inom det här området. Nästan lite tabu i våran familj.![]()
Vad är det för typ av strypningar? Gas-stopp, insugsbrickor, någon form av luftstrypning?
Ett gas-stopp enbart skulle kanske gå att mecka dit utan att behöva ta av eller bort något. Hornet är ju en ganska naken hoj så det borde inte vara några problem.
Är det däremot strypbrickor i insuget så brukar man oftast på demontera tanken och luftburken. Men detta är inget svårt, är du händig så räcker det att du tittar lite på hur grejerna sitter fast sen löser det sig allt eftersom. Ett tips kan ju vara att täppa igen alla viktiga hål (insug från luftburk, förgasare mm) med papper eller dylikt så att man inte råkar tappa ner något i dessa. Sen är det ju givetvis viktigt att hålla reda på vilka kontakter som går vart osv, och att man verkligen får på allt ordentligt, typ insugsgummina från luftburken som kan ha en tendens att jävlas ibland.
Är du inte helt och hållet tappad i golvet så borde du lösa detta själv och kunna lägga pengarna du eventuellt hade betalat för att få jobbet gjort på smink och kortkort. Kanske en ny uppsättning bikini nu så här till beachen?
Lycka till!
Mvh Bobby
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|