Hur lång tid innan påställning går igenom?

FSN

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696 -10
Angående "De andra punkterna får du väl öva på i framtiden, känns som du har en del att göra där..." vet jag inte riktigt vad du menar men det är säkert något jättebra :)

Det måste ju vara att ge snuten fingret samtidigt som du petar ner en kugg och drar på slangen. Naturligtvis stående så du kan "moona" :arsele samtidigt. :D:yoparty
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Sådär, nu tog jag i stort sett samma risk vad gäller att kunna styrka påställning vid ev kontroll. Ingen möjlighet att skriva ut och kom ihåg att ställa på när jag var halvvägs till garaget.

Extrembeteende för tjycklingar.
 

J.Lindeberg

Ny medlem
Gick med
2 Jun 2013
Ort
Stockholm
Hoj
Superduke990
Har inte läst alla inlägg men använder appen uteslutande, oftast varje vecka. Får alltid bekräftelse omedelbart efter omställning och kan kolla status efteråt via 'fordonsuppgifter'. Skulle man vara nojig torde en printscreen på mobiltelefonen vara fullgott. Har fått felmeddelande en gång de senaste 3 säsongerna men då visste jag om att påställningen inte gick igenom.
 
Last edited:

Kent W

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bollnäs
Hoj
NORTON 650SS -68 /Honda CB750 -70/-72/ CB650SC NIGHTHAWK -83/CBR900RR-92 Suzuki GSX-R 750w/1100w-92
Du behöver inte ha med dig "Plastbiten" som visar vilka behörigheter du har angående att framföra motorfordon. Däremot ska du kunna legitimera dig, och de finns flera alternativ, pass är ett sånt, men det smidigaste är "Internationellt identitetskort". Det är stort som ett kreditkort och är godkänt som Legitimation
även vid resa inom EU.
Jag har använt det sen 10år tillbaka.
/KentW
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top