Hur lååååg är Regeran?

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Ort
Karlskrona
Hoj
Speed Triple 1050 RS, 700 CL-X Sport, 500W Bafang
Alltså, visserligen står Christian någon meter framför monstret..men ändå!
Hur rinner man ner i den bilen utan vaselin o kofot undrar ju åtminstone jag.

1686913977907.png
 
Alltså, visserligen står Christian någon meter framför monstret..men ändå!
Hur rinner man ner i den bilen utan vaselin o kofot undrar ju åtminstone jag.

View attachment 485482
Lurigt perspektiv.

Den påstås vara rymligare och speciellt betydligt bekvämare än de tidigare CCX och Agera. Som i sin tyd var betydligt rymligare än CC8S och CCR. Tror inte det är något problem att få plats i en.
 
1110 mm hög.
Volvo V60 1432mm
Virago 535 1120 mm

if-you-dont-know-now-you-know-dwayne-johnson.gif
 
Den ultimata storleksreferensen.
Du har rätt. När det dyker upp saker som skall jämföras så borde vi köra med någon sorts standard.
Vid acceleration så vet vi ju att en BMW 330 är snabbare oavsett vad jämförelseobjektet är.
Samt det finns inget som är lika tungt som en Goldwing.
En Virago 535 borde kunna fylla något liknande hål.
 
Om bilden stämmer vill jag ha en Virago535 :banana
Viargo535spec.png
 
Regerans ny tider.

Fakta: Koenigseggs nya världsrekord
0-400-0 km/h – 28,81 sekunder
0-400 km/h – 20,68 sekunder
400-0 km/h – 8,13 sekunder

Alla tider ska ha verifierats av företaget Racelogic som gör GPS-hastighetsmätare. Koenigsegg putsade även sina rekordtider räknade i det engelska måttet miles per hour:

0-250-0 mph – 29,60 sekunder
0-250 mph – 21,35 sekunder
250-0 mph – 8,25 sekunder
 
Du har rätt. När det dyker upp saker som skall jämföras så borde vi köra med någon sorts standard.
Vid acceleration så vet vi ju att en BMW 330 är snabbare oavsett vad jämförelseobjektet är.
Samt det finns inget som är lika tungt som en Goldwing.
En Virago 535 borde kunna fylla något liknande hål.
- Jag har haft både 535:a o 330.

Känner mig utpekad och kränkt :mad:

..och en smula gråtmild
 
Spökgösta bör "låna" en Regera och testa mellan Norrtull och E4-rondellen i Uppsala, knappa 10 minuter bör det ta (9 min och 36 sek vid snitt 400km/h). ?️
 
Alltså, ändå, nu i efterhand. Kunde de inte haft två modeller innan som hette "Anfäkta" respektive "Anamma".
DET hade varit hur kul som helst.
 
Mmmm 535. På den tiden BMW kunde bygga bilar som både var snygga och som höll.

View attachment 485643

Jag har aldrig gillat BMW, men på den tiden hade dom en stram elegans.

Bävertrynena dom har fram nu får mig direkt illamående.

Dom måste ha anställt en vulgo-amerikan på designavdelningen för fronten.

BMW's klassiska öppningar i grillen är klassiska och omtyckta, vi behåller dom, fast mer....
Nästa generation sträcker dom sig upp på halva huven och under botten
 
Jag har aldrig gillat BMW, men på den tiden hade dom en stram elegans.

Bävertrynena dom har fram nu får mig direkt illamående.

Dom måste ha anställt en vulgo-amerikan på designavdelningen för fronten.

BMW's klassiska öppningar i grillen är klassiska och omtyckta, vi behåller dom, fast mer....
Nästa generation sträcker dom sig upp på halva huven och under botten
Menar du så här?

1687180971416.png
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top