GSXR1100R
The older i get the faster i was
Tydligen så har valmers skitit i det blå skåpet och dragit på sig en banning, frågan är hur länge EMR ska vara bannad från SH.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Han attackerade No1 i Material sökes till GR4-tråden om jag inte minns helt fel.amullo skrev:Vet inte vad han gjort eller sagt.. Någon med mer info kanske kan skriva av sig så kan man ge ett vettigt svar.
Med tanke på din historia och tramset du pysslar med idag får du nog tåla en del skit,No1 skrev:Är det??![]()
No1 skrev:För min del får han mer än gärna komma tillbaka om han bara håller sig borta i mig och det som berör mig!!![]()
Problemet har tyvärr tidigare varit stort vad beträffar Valmers och hans rena hets jakt mot mig vilket drabbat mer än mig, min familj, och därigenom skapat problem som inte borde finnas!!
Men som sagt, det är INTE upp till mig utan upp till Swedie...![]()
Patrik,
SWT Racing...
Tycker nog många på Racingforumet, därför la jag den tråden här.Nr:18 skrev:Tycker den kan hävas nu, han har lärt sej läxan.
Tänk dig för vad du säger, han kan komma att använda det i mot dig vid tillfälle,,GSXR1100R skrev:Men jag saknar iaf valmers inlägg på Racing Sektionen....
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |