Hur länge räcker en skrivare?

robbandalal

Starta! Ditt j***a motorcykelh*****e!!
Gick med
15 Oct 2003
Hoj
Harley custom 110"
Har en jävla oordning på mina dvd filmer och tänkte skriva ut omslag till dom:Har inte köpt nån skrivare än men det får bli nån billig 500-1000 kr, kvalite´n behöver väl inte vara 100% om man säger så men det jag undrar är hur många omslag man kan skriva ut innan bläcket tar slut, för det är väl bläcket som är dyrt i sammanhanget :confused:

Beror också på VAD det är för skrivare. Vissa skrivare kostar lite mer, men bläcket är billigt och tvärtom.
Nya skrivare med färgpatron brukar hålla till många färgglada sidor, vår gör det iaf.

Jag skulle åka till OnOff, Siba och allt va de heter och fråga

Köper själv alltid ny skrivare när patronen tar slut,
är billigare än att köpa nya patroner om man passar på vid nått erbjudande.

Dock i Nya skrivare sitter inte fulla patroner har jag märkt, inte dom billiga Lexmark skrivarna iallafall.

Jag har en HP deskjet & färg + svart-patronerna är SVINDYRA...
Nån sa något om att "skrivarhuvudena" satt på patronerna & det var därför dom var så dyra?
Får nästan en "ny" skrivare för dom pengarna som jag lägger ut på 2st nya patroner..
Så köp en skrivare som det är billigt att fylla på bläck i......

Har en HP Laserjet 6L som jag köpte i maj -98. Den jäveln pajar ju aldrig och tonern har inte tagit slut än! Ändå har jag varit sekreterare i bostadsrättsföreningen i 3 år förut och skriver ut hyfsat normalt (sällan stora bilder iofs). Behövs inte färg så köp en laserskrivare. Utskrifterna är lika bra och skarpa som på fetinggrejerna på jobbet.

product-19688.jpg

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...