Hur länge kan man filma i en GP-depå?

Max

Hör inte hemma här
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hej?
... utan depåpass? Ungefär 21 sekunder!

(Filmklipp, 6.51 MB stort.)

Övriga klipp från VM/EM på Assen i år:

Fyr-manna-SFX-tur runt banan. Pålle, Oscar, jag och Ullis:

(9,37 MB)

Hopkins på väg in i depån:

(4,29 MB)

Edwards genom chikanen, ut på målrakan (utan att dratta in i staketet)

(2,61 MB)

Tamada och en Pramac på banan:

(5,21 MB)

Stoner på väg in i depån:

(2,61 MB)

Heheheeheheee, Jag har varit i Assen tre gånger och en gång i Hockenheim, kompisen som jag brukar åka med till Assen har varit där 19 gånger, i år så bröt jag två revben när jag var på väg hem till kampingen, (ramla, snubbla in i en stenbumling ) men blev hjälpt till mitt tält av en ännu fullare finne.

RoLLER skrev:
2567202 Haha! Vad hände? Blev du bara artigt tillsagd?
Först trodde jag att vi var på väg till kontoret för att ta kameror och EM-passet, men han ledde mig förbi och sen ut, med en varning. Jag hade tur att någon från Dorna inte sett mig tydligen. Andra året i rad jag smiter ut på banan under GP-träningen, ställde mig och lekte proffs bland de riktiga fotograferna. (fotona återfinns här)

Max skrev:
2568753 Först trodde jag att vi var på väg till kontoret för att ta kameror och EM-passet, men han ledde mig förbi och sen ut, med en varning. Jag hade tur att någon från Dorna inte sett mig tydligen. Andra året i rad jag smiter ut på banan under GP-träningen, ställde mig och lekte proffs bland de riktiga fotograferna. (fotona återfinns här)

Ruskigt fina bilder! :tummenupp

Vi satt i restaurangen och käkade när vi tittade ut och såg Max på andra sidan fönstret, på en sten alldeles intill infarten till depån! Var väl ingen överraskning att han skulle åka dit med sin feta ”handycam”… :D

Fyrmannaskoterresan var lite småkul den med för alla utom min kära SFX!

Klart kul helg trots att jag hade en "bad hair weekend" och att den inte avslutades så bra... :)

Bifogat

• AA5AA62C.JPG
    AA5AA62C.JPG
    33.7 KB · Visningar: 55
  • 6E8E45D.JPG
    6E8E45D.JPG
    63.2 KB · Visningar: 39
Ser ut som dina ben är rostiga, Oscar?? Tur du fick lite riktigt material som titan! :D

Tror inte det var förens 4:de gången på Assen som jag kollade på dom där skyltarna som är bredvid vakterna som dom har och kontrollerar depåpassen mot. Fanns en del olika behörigheter och kameror mm skulle ha rätt klistermärken på sig. Fotona ägde DORNA rättigheterna på och dom kunde beslagta kameror osv. Hade inte tänkt på det själv innan utan bara gått och fotat som på ett vanligt SM.. :näsblod

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT