Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klagomål tas mer på allvar om du är tillmötesgående istället för att låta som en sur gammal PMS-kärring när du ringer.Jag är fullt medveten om att det snackas skit och skrattas i fikarummet åt såna som mig men det skiter jag fullständigt i. Jag gillar att vara lite utav en "gnällig kund" och Telia häller bensin på elden genom att vara otrevliga och arroganta.
.
Håller med dig, men det känns bara som du tar saken på lite för stort allvar![]()
Visst kan det tyckas så... men det finns bloggar, forum och hemsidor som snackar om samma sak och ändå kommer dessa neggotrådar upp på i stort sett alla forum, så jag har bara ledsnat på klagandet som inte har någon grund egentligen.
Visst kan det tyckas så... men det finns bloggar, forum och hemsidor som snackar om samma sak och ändå kommer dessa neggotrådar upp på i stort sett alla forum, så jag har bara ledsnat på klagandet som inte har någon grund egentligen.
Det jag reagerade på var det att du vill ha svar på hur många telefoner de får in och hur många vissa butiker får av den potten... vad har du som kund för rätt att kräva den informationen?
Sen det med att vara en gnällig kund... hoppas du själv får jobba med sådana så småningom!
Klagomål tas mer på allvar om du är tillmötesgående istället för att låta som en sur gammal PMS-kärring när du ringer.
Telia liksom telenor säger nog som det är, de vet helt enkelt inte hur många iPhone som apple kommer att leverera och när. Fick höra detta många gånger av olika personer när jag hade kontakt med, i detta fallet, telenor.
Fudpucker: Antar att du vart inne på http://www.teliaiphoneblog.se/?page_id=218
och klickat på http://tinyurl.com/knp225 och där bett om status?
Vad har du fått för svar?
Nu är inte jag Mactaliban, men inte fan skulle jag nöja mig med beskedet " öhh ja vet inte när du får den" efter en månads väntetid
Jag köper telefoner när jag sumpat den gamla, 1 månad utan fån finns inte.
Det hade inte jag heller men jag hade inte gnällt på det på internet utan dragit det hela med leverantören rakt igenom.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |