überkill
Guest
Hur långt har din nuvarande hoj gått, hur många säsonger har den på nacken och vad är det för en? Hur länge till tror du att det är ekonomiskt hållbart att hålla den vid liv? Vilka märken håller bättre än andra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

R1-00 snart 4800 mil o går bra än.

Min CBR 600 har rullat runt ca 3700mil och går som en en klockan.
Denna sortens trådar kommer upp med jämna mellanrum, men faktum är att fråga hur långt en sporthoj håller är ungefär som att fråga hur långt ett snöre är..
Hur pass lång livslängden är beror helt på hur den är servad, kolla bara i första numret av motorrad där de skruvar ner en gixxer 1000 som har gått 5000 mil, motorn var i stort sätt som ny ..
Jag repeterar:
En honda 750 från 70-talet (och som dessutom ff ägs av förste ägaren!) och som är medlem i samma klubb som jag, har kört över 50.000 mil med sin.
Innan haveri vill säga.
Vid pass 52.000 mil gick helt plötsligt en vevstake av då han missade en växel vid omkörning.
Det var allt under alla år.
Sug ett tag på den karamellen.
Knappt inkörd!
Fast... det är klart.
Det är ju en Yamma.
Motsvarar väl 48.000 mil på en honda
Mähhh...den är ju knappt tagen ur försäljningshallen dude!
Har du tvättat det första gången än?
X-akt!
Man hade inte heller dagens toleranser och tillverkningsmetoder, så det kanske jämnar ut sig?50 000 mil?! Men på den tiden hade man kanske inte heller dagens effektuttag/trimningsgrad eller?
Jag repeterar:
En honda 750 från 70-talet (och som dessutom ff ägs av förste ägaren!) och som är medlem i samma klubb som jag, har kört över 50.000 mil med sin.
Innan haveri vill säga.
Vid pass 52.000 mil gick helt plötsligt en vevstake av då han missade en växel vid omkörning.
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|