Victor
Shake that ass!
Äh, vi har ju bredband. :banan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
När man spelarin DV i WMM så kan man välja att inte spela in det i full kvalitet därav får du att 1 timme DV blir ca 1 GBsandstream skrev:Jag säljer inte DV-kameror.
För att förtydliga mitt tidigare inlägg om 1 timme DV på mindre än 1 GB så finns det ju en logisk förklaring till det.
När man importerar 1 timme DV i WMM så komprimeras det direkt för att ta mindre plats på datorn.
Därav att 1 timme DV inte tar ens 1 GB plats.
Precis!Mr K skrev:När man spelarin DV i WMM så kan man välja att inte spela in det i full kvalitet därav får du att 1 timme DV blir ca 1 GB
Full DV kvalité (som det är på bandet) har en bitrate på 25Mbit/s och det blir då ca 18min 37sek för 4GB = 4min 39sek/GB
Om man ska komprimera till WMV så rekommenderas Windows Media Encoder som har mer inställningsmöjligheter är WMM. WME tankas ner gratis här http://www.microsoft.com/downloads/...31-a97d-423f-be65-3b006637bbb3&displaylang=sv
Men då måste vi våga vägra .wmvMickez77 skrev:Ja eller .WMV komprimerad i Windows Movie Maker, busenkelt med WMM![]()
honkiie skrev:Men då måste vi våga vägra .wmv
sämsta formatet.
Senast jag kollade så kan väl mpg vara det bästa? Svcd har ju inte så tokig kvalla t.exmojjsan skrev:mpeg, är väl inte så bra heller, blir bättre kvalle med wmw9
honkiie skrev:Men då måste vi våga vägra .wmv
sämsta formatet.
Klarar dom inte av att se .avi eller .mpg så förtjänar dom inte att se filmen.Mickez77 skrev:må kanske inte vara bäst komprimering men skiljer nog inte så mycket, funkar ungefär 10 gånger av 10 när andra som inte är så haj på PC ska se filmen, det är det bästa med .wmv![]()
honkiie skrev:Klarar dom inte av att se .avi eller .mpg så förtjänar dom inte att se filmen.![]()
VR-8 skrev:66mb ungefär....får inte det att funka med uppladdningen..![]()
Om du vill ha ett bra program som kan göra avi till riktigt schysst mpeg1 och mpeg2 så kan du skicka PM till mig så får du det över msn.Rigge skrev:Mitt Dr.DivX har slutat funka efter 15 dagars prov, det står att man kan få förlängt 15 dar till men jag får ingen extension kod.... nån som kan hjälpa till med en riktig?![]()
Solid snake skrev:Om du vill ha ett bra program som kan göra avi till riktigt schysst mpeg1 och mpeg2 så kan du skicka PM till mig så får du det över msn.
Nej divx är dåligt.Rigge skrev:Är inte divx bättre? Jag gillar DrDivX...
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|