Höj inträdet, nu har proleterna råd och utan dem blir det inget bråk.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Höj inträdet, nu har proleterna råd och utan dem blir det inget bråk.
Jag tycker att man borde kunna ta ut alla påliser från arenan och låsa den utifrån när matchen börjar. Sedan 4 timmar efter matchslut så låser man upp, går in med insatsstyrkan och tårgas-nukar de eventuella överlevande. Sedan tror jag inte att jag personligen skulle undra om det gick några omärkta plan från Skavsta - Sibirien med jämna mellanrum. När jag tänker efter så finns det fler människor jag skulle kunna tänka mig att sätta på de planen. :afa
Varför inte skicka in gunvald gunners istället?
Se till att få ett godkännande från facket också, vill ju inte ha en GG-blockad på sporthoj....vi har redan fått en förfrågan som diskuteras flitigt; det handlar om vi får övertidersättning eller ej, vi gör't liksom inte gratis...
Se till att få ett godkännande från facket också, vill ju inte ha en GG-blockad på sporthoj.
jag tycker att man borde kunna ta ut alla påliser från arenan och låsa den utifrån när matchen börjar. Sedan 4 timmar efter matchslut så låser man upp, går in med insatsstyrkan och tårgas-nukar de eventuella överlevande. Sedan tror jag inte att jag personligen skulle undra om det gick några omärkta plan från skavsta - sibirien med jämna mellanrum. När jag tänker efter så finns det fler människor jag skulle kunna tänka mig att sätta på de planen. :afa
Ingen står utanför facket.larva dig inte; GG står utanför facket.
Ingen står utanför facket.
Ve ock fasa! Har denna "människa" inte rökt sönder sig än?Ingen står utanför facket.
larva dig inte; GG står över facket.
Fixade ditt inlägg lite.![]()
Mona är vid god vigör. Hon suger märgen ur nyfödda på BB.Ve ock fasa! Har denna "människa" inte rökt sönder sig än?
Mona är vid god vigör. Hon suger märgen ur nyfödda på BB.
. . istället för att börja med nummer 1 på listan.
Som är...?![]()
Inget inträde på klainsHöj inträdet, nu har proleterna råd och utan dem blir det inget bråk.
Inget inträde på klains
Skit i ungarna fokusera på dom äldre.. halva min umgänges krets har blivit indragen i den skiten pga en 40 taggare. och ingen av dom bryr sig ett skit om sporten, det är gemenskapen.
Fråga honom va som va så specielt med fotboll, stämningen, gemenskapen, knogar som knackar skallar som spräcks va svaret
Drog med på en match, måste medge att gemenskapen och stämningen är grym, blev inget gruff den gången men alla va taggade till hundra på det, kan lätt se hur folk fastnar.
Vafan har du tappat stinget? Målvakten är ju för fan inte ens på planen.. Först hoodie gäng ledare och sen förlorat förmågan att brytta ner folk, du e fan redo för pansion
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |