Hur kolla upp nummer?

ge oss numret här så ska du se på terror :)

det är min plan för morgondagen - skulle verka alldeles för misstänktsamt om jag ringde nu.

Ingen som jobbar på Tele 2/Telia/Vodaphone som kan tänka sig ge ut lite uppgifter i utbyte mot lite fikabröd? :D

låna din morsas mobil lägg in numret så att det ligger som senast slagna nummer, när ungarna har rast spanar du in din misstänkta, sen ringer du numret, svarar hon/han ja då har du antagonist:tummenupp

Jag har 3000 gratis SMS den här månaden, det blir ~100 om dan...

har faktiskt inte fått några fler sms sen igårkväll. Men om "hon" börjar spamma mig igen så vet jag vart jag ska vända mig :D

Öhh, kom just på att jag har reggat mitt kontantkort, det kanske är lite dumt att bränna iväg 3000 SMS till någon då?

Snälla, lägg ut numret! :)

Alltid bra på fyllan att ha först i telefonboken... Jag råkar alltid ringa upp det numret när jag är full...

har faktiskt inte fått några fler sms sen igårkväll. Men om "hon" börjar spamma mig igen så vet jag vart jag ska vända mig :D
En kompis till mig hade samma problem och bad mig om hjälp. Jag gjorde som så att jag ringde upp från ett dolt nummer och låtsades vara från Tre. Tre hade en drive där man slumpmässigt drog ett antal mobiltelefonnummer som skulle medverka i en enkät om företaget. Som tack för hjälpen fick man ett väl laddat kontantkort. Det enda jag ville ha var killens adress vart vi skulle skicka enkät + kontantkort. Det var inga problem att få den. Fast jag vet inte, han kanske var ovanligt korkad.

En kompis till mig hade samma problem och bad mig om hjälp. Jag gjorde som så att jag ringde upp från ett dolt nummer och låtsades vara från Tre. Tre hade en drive där man slumpmässigt drog ett antal mobiltelefonnummer som skulle medverka i en enkät om företaget. Som tack för hjälpen fick man ett väl laddat kontantkort. Det enda jag ville ha var killens adress vart vi skulle skicka enkät + kontantkort. Det var inga problem att få den. Fast jag vet inte, han kanske var ovanligt korkad.

Näe, han var inte ovanligt korkad, dom flesta snorvalpar skulle nog lätt gå på det, speciellt om det var ett Tre-abb han ringde med.

Annars är det ju populärt att lägga upp fejkade blocket-annonser. Kan lugnt va värt en tjuga för det...

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!