Hur kolla på MotoGP 2010?

Har fler invites till Racing Underground, bytes endast mot riktigt bra HDfilmer/HDtv torrent sidor.
Pm:a mig.

En invite kommer även gå till den som gissar närmast min vikt. :arsele
20 posts med gissning sen utser jag en vinnare.
1 gissning per man/kvinna :krama

Dagens tips: Jag är 193cm lång

108 kg! (Mycket julmat säkert ;)

Har fler invites till Racing Underground, bytes endast mot riktigt bra HDfilmer/HDtv torrent sidor.
Pm:a mig.

En invite kommer även gå till den som gissar närmast min vikt. :arsele
20 posts med gissning sen utser jag en vinnare.
1 gissning per man/kvinna :krama

Dagens tips: Jag är 193cm lång

Jag gissar på 97,5 kg!

Jag har 3 invites att ge bort. Ger inte bort till vem som helst dock. Det krävs att man har förståelse för hur det funkar och vad som förväntas...

Jag har 3 invites att ge bort. Ger inte bort till vem som helst dock. Det krävs att man har förståelse för hur det funkar och vad som förväntas...

Räcker det om man har fastlina och bra ration på andra invite only siter? Vill slippa sitta och vänta när det gäller motogp.

Att ligga bra till hos psxcare kan väl aldrig vara fel i sådana här sammanhang :-)

PM:a gärna en invite och skriv ett svar i tråden så jag slipper översvämmad inbox :-)

Shooot! Ligger på 100/10 och seedar tills det inte behövs mer på Piranha, dubbelt så mycket uppladdat som ner.

Hähä. Racing Underground invite till den som är först ;)

Code: e2ipkz8258ugp2L7103P

Ingen som har lust att PM'a mig en invite till RU?

Jag har 100mb/s upp och ned. Net at once fiber.

Vore schysst då jag har igång min dator nästan 24/h om dagen och kommer dela ut till annat racingfolk.

/Aki

Tar gärna en invite också om någon har över. Sitter på 100/10 fiber.

jag kan ha ngr över..ska kolla min RU sida..annars kan du ju ta över puttes login..sen han fick en invite av mig så har han laddat ner och upp 0.0 :D

Har försökt ladda ner senaste motogp-loppet nu men jag får det inte att funka. Ingen bild utan bara ljud??? Är det jag som är precis puckad? Har provat flera olika stycken men samma resultat...

Har försökt ladda ner senaste motogp-loppet nu men jag får det inte att funka. Ingen bild utan bara ljud??? Är det jag som är precis puckad? Har provat flera olika stycken men samma resultat...

Du har säkerligen fel Codec

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...