Hur kolla på MotoGP 2010?

Jag tankar från RU. Racen ligger uppe nånn halvtimma efter och sen tar det en timma att få hem i BBC / Högupplöst.

Värt det varje gång. Svenska kommentatorer är ju som dagisungar i jämförelse med insikten, intervjuerna och dramatiken som BBC´s sändningar ger!

:fakta

/ Jens

Racing underground en torrentsida med invitekrav....

Racing underground

Att betala för Motogp.com gör jag tyvärr inte längre då jag haft för mycket problem med lagg och att sändningarna bryts för att det skall vara värt pengarna.
:Bugar

Har kört all motorsport via RU de senaste åren eftersom jag har knepiga
arbetstider, detta har räddat mitt intresse och även get mig massor
med timmar av underhållning! :tummenupp

Jaha. Då vill man väl ha en invite till RU. Vem trollar?

machan:är det inte mest sidor med just såna uploadkrav som har invite-system och därför ÄR bra? =)

machan:är det inte mest sidor med just såna uploadkrav som har invite-system och därför ÄR bra? =)

Njae. Jag vill inte slippa uploada, men jag har så förbannat seg lina utåt, så nästan ingen väljer min källa som utgående trots att jag har dom öppna för alltid för seedning.

RU har ingen Gb-spärr, däremot kan man inte vara leechare galet utan att bli bestraffad förr eller senare. En sån sida för TV vill jag ha i utbyte :D

/ Jens

Har två invites till RU.
Bytes mot invite till nån HD torrent eller DVD torrent, kan även bytas mot ett 21" dubbdäck :tungan

Edit: Slänger ut en invite här, motorsport skall man dela med sig. Men den sista behåller jag som bytes ett tag till :krama

Code: ...........

Last edited:
Shit, shit, shit att jag missade den där koden med en halvtimme eller så :(

Ser ut som matadoren i Ferdinand nu när han sliter sitt hår...

Jag vill också ha en invite. Hur göra?

Har fler invites till Racing Underground, bytes endast mot riktigt bra HDfilmer/HDtv torrent sidor.
Pm:a mig.

En invite kommer även gå till den som gissar närmast min vikt. :arsele
20 posts med gissning sen utser jag en vinnare.
1 gissning per man/kvinna :krama

Dagens tips: Jag är 193cm lång

Njae. Jag vill inte slippa uploada, men jag har så förbannat seg lina utåt, så nästan ingen väljer min källa som utgående trots att jag har dom öppna för alltid för seedning.

RU har ingen Gb-spärr, däremot kan man inte vara leechare galet utan att bli bestraffad förr eller senare. En sån sida för TV vill jag ha i utbyte :D

/ Jens

Har du aldrig hört talas om att vara online 24/7 ?
Jag har inga problem med ratio trots 0.8 i upload, typ 5Gb på 24 timmar blir det, å det e ingen som väljer källa med bittorrent teknik, utan alla tar lite av alla hela tiden "kluster"
Men som sagt, inga GB krav där längre utan sunt förnuft som gäller :)

Har du aldrig hört talas om att vara online 24/7 ?
Jag har inga problem med ratio trots 0.8 i upload, typ 5Gb på 24 timmar blir det, å det e ingen som väljer källa med bittorrent teknik, utan alla tar lite av alla hela tiden "kluster"
Men som sagt, inga GB krav där längre utan sunt förnuft som gäller :)

Min mediaPC har inte varit avstängd på 4 månader nu, men det hjälper inte... Fråga mig inte varför, men det tar evigheter att få tillbaka mina gigacredz på tvtorrents.com...

/ Jens

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...