Zee
MotoGP URT 3 seed: 5
Hur ligger landet nu för tiden med MotoGP-sändningarna här landet? Innan var det Eurosport, sedan tog någon annan över 2009 (jag missade i stort sett hela årets säsong tyvärr). Vem tog över sändningarna? Hur var täckningen (kval, rejs, depåspring, kommentatorer) med denna senare kanal? Vill/kan man se rejsen i HD? En GP-hoj på varvstoppet hade gjort sig i 120dB på hemmabion.. 
Jag är inte intresserad av att skaffa konto på motogp.com och strömma. Alternativet är att tanka ner rejsen i efterhand men det är skönare att korscha upp en kall en på rejssöndag och koppla av. Vad kostar det (orkar inte ta mig igenom Boxer, Canal+, ComHem och de andra siterna just nu)? Kan jag få BBC-varianten så hellre det. Deras kommentatorer är, med svenska mått mätt, överlägsna.

Jag är inte intresserad av att skaffa konto på motogp.com och strömma. Alternativet är att tanka ner rejsen i efterhand men det är skönare att korscha upp en kall en på rejssöndag och koppla av. Vad kostar det (orkar inte ta mig igenom Boxer, Canal+, ComHem och de andra siterna just nu)? Kan jag få BBC-varianten så hellre det. Deras kommentatorer är, med svenska mått mätt, överlägsna.