Hur knäcker jag winzip´s lösenord?

zoddri

Alltid retar det nån
Gick med
17 Jun 2004
Hoj
Honda VFR1200F -10
Min databegåvade far skickade med en skiva med en massa bilder när jag åkte tillbaka till umeå, för att göra sakerna enklare ( :confused: ) har han winzippat alla mappar och i samma veva lösenordsskyddat dem.

Naturligtvis har han ingen aning om hur det har gått till och hävdar att det är jag som har nåt fel i datorn..
Har nu suttit i nån timme och försökt med lösenord jag kan tänka mig att han skulle använda men kommer ingenvart så jag börjar bli lite irriterad.

Finns det nåt elakt litet program man kan köra filen i som knäcker lösenordet åt en?

(nej, detta inlägg är inte en dålig ursäkt för att få tag på mera porr/flickvännens dagbok)

zoddri skrev:
Min databegåvade far skickade med en skiva med en massa bilder när jag åkte tillbaka till umeå, för att göra sakerna enklare ( :confused: ) har han winzippat alla mappar och i samma veva lösenordsskyddat dem.

Naturligtvis har han ingen aning om hur det har gått till och hävdar att det är jag som har nåt fel i datorn..
Har nu suttit i nån timme och försökt med lösenord jag kan tänka mig att han skulle använda men kommer ingenvart så jag börjar bli lite irriterad.

Finns det nåt elakt litet program man kan köra filen i som knäcker lösenordet åt en?

(nej, detta inlägg är inte en dålig ursäkt för att få tag på mera porr/flickvännens dagbok)

Kan säga från början att de zip password knäckare som finns är brute force.
Visst de bästa klarar en hel del men du ska nog inte ha så stort hopp.
Det var länge sedan man kunde decrypta filerna.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg