Hur kan man banna Swedie?

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
ja, hur?

jag undrar bara i all min stillhet denna kväll i nådens & herrens år 2011.

naturligtvis för dålig moderering.

Enkelt! Kapa DNSen och peka om på egen server där du bygger ett likaratat forum :tummenupp

(ev kan du nöja dig med att be honom att flytta denna tråd till Ot^2)

Du slänger in svar i trådar som att brudar på sporthoj har skägg och nu denna:confused:

Erkänn du har köpt årsranson av sprit och ser ut som på din avatar i dagarna och bara vill lägga av:D

Fillet of a fenny snake
In the cauldron boil and bake :
Eye of newt, and toe of frog,
Wool of bat, and tongue of dog,
Adder's fork, and blind-worm's sting,
Lizard's leg, and howlet's wing

Kan funka

han e som kungen , går lixom fri hur man än gör.

ja, hur?

jag undrar bara i all min stillhet denna kväll i nådens & herrens år 2011.

naturligtvis för dålig moderering.

Efter det lilla jag har haft att göra med Swedie, så tycker jag inte att det är något fel på vare sig honom eller hans sätt att sköta modererandet.

Efter det lilla jag har haft att göra med Swedie, så tycker jag inte att det är något fel på vare sig honom eller hans sätt att sköta modererandet.
Han har inte så mycket med modererandet att göra längre. Det sköter moderatorerna.
Swedie är mera som bryggan mellan Egmont och den värld som Sporthoj.com är.

Vette fan om vare sig ägaren Eggcount eller Swedie eller nån moderator bryr sig om om nöjesinlägg dock.

Dom skapar ju lite nöjes inlägg vid helger

Bettskena är dock online och kan göra mothugg:3freak

Vilken tråd har han stängt till vänster? Den till höger var det ändå inte så noga med...

SH ett vinst drivande företag - vart går vinsten ?

Han har inte så mycket med modererandet att göra längre. Det sköter moderatorerna.
Swedie är mera som bryggan mellan Egmont och den värld som Sporthoj.com är.

Sant - han har delegerat modererandet till andra, han är väl mer att se som ansvarig (utgivare) för SH som ägs av tidnings & media förlaget Egmont. SH är ingen ideell förening utan kan se som en kommersiell sajt med annonsörer & krav på vinst.
Jag gissar att Swedies dilemma är att tillfredsälla alla : annonsörer, Egmont & oss på SH vilket inte kan vara lätt. Då jag kan tänka mig att kravlistan från annonsörerna & Egmont rörande innehållet på SH är lång & detaljerad.

En fråga som då infinner sig är varför inte driva SH som en ideell förening driven av idealister som jobbar gratis, vilket moderatorerna redan gör, dvs. utan vinstintressen & censur från ägarna.

Nästa fråga blir då givetvis vart går vinsten från annons intäkterna?

Ps. Den mest nitiske inläggs borttagaren måste vara "d1ce" som går på så att hela sidor blir blanka Ds.

Last edited:
Det finns en rad kostnader för att driva en IT-miljö vilket folk inte verkar förstå.. för att ta ett exempel.

Ett annat spännande fenomen är att SH å ena sidan är ett mörkblått forum, där vänsterpatrask står oerhört lågt i kurs, men när SH:s eventuella vinster och intäkter kommer på tal så förvandlas hela forumet till regelrätta sossekommunister...

Det finns en rad kostnader för att driva en IT-miljö vilket folk inte verkar förstå.. för att ta ett exempel.

Hur stor kostnad borde det vara på en såhär lågtraffikerad sida?

Hur mycket borde riktad reklam till reklamares drömmålgrupp (män 20-35) generera?

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden