Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
1 EUR = 9.02 SEK
1 USD = 6.29 SEK
1 GBP = 10.2586673 SEK
Ger ju en indikation på varför det är betydligt billigare utomlands nu än för några år sedan.
Det är underligt att ingen hoppat in med kommentarer om att alla svenska företag går i konkurs om alla beställer utomlands och använder de svenska ÅF som provhyttar.
Om alla handlar på nätet så kommer ju många handlare i Sverige antingen få lägga ner eller börja handla på samma ställen som deras utländska konkurrenter gör. Att göda min lokala handlare lite genom att handla där för en skälig peng har jag inget problem med. Jag betalar hörna lite extra för den servicen (10-15 möjligen 20%) mer än på nätet. Men att betala 100+ % mer och stoppa pengarna i generalagentens ficka låter jag helst bli.
Att inte fler handlare gör gemensam sak i att ifrågasätta generalagenterna förstår jag inte om det handlar om de förhållanden som vissa skrivit om här.
vanlig volvo..hmm 740 ? 240 e ju förstås väldigt vanlig den med![]()
![]()
Känns som att samma sak gäller för Elgiganten,Mediamarkt m.m som för dagens Mc-handlare.
När man börjar skita i kunden och servicen, så gäller det att pressa priset så mkt som möjligt och räkna ut om det är billigare att pissa på sina kunder än att faktiskt vara hjälpsam och ha grym service, ja då får man oxå stå för konsekvensen att folk börjar handla utomlands...
Om allt handlar om att spara så mkt pengar som möjligt, varför handlar ni inte där det är billigast för?
Den första handlare som inriktar sig på pris OCH kvalitet kommer slå jävligt stort tror jag...
Eller är svenska folket för dumma för det?
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |