Hur körde du upp?

Körde 2 dubbelpass på skola och körde sedan upp. En sur dam från vägverket gjorde bedömningen, men det gick klockrent ändå :tummenupp

Körde upp privat med några mil privat å 2lektioner på skola.

Uppkörningscykel:
Kawasaki ZXR750J =) klumpigare R-hoj får man leta efter...
gick galant...

Körde själv i thailand och när jag kom hem, på landet där jag bor med nyinköpt r6. Köpte mc-bok, läste och skrev upp. Övade lite konkörning på parkering och körde upp. 1150 kostade kortet! :tummenupp

Korde upp forra veckan utan att ha kort en enda lektion och kortet kostade totalt 230 kr. (inkl foto)

Da missade jag oxa att stanna vid en stoppskylt, men kvinnor blir forlatande och vanliga nar de satter sig i Mussen... som forbytta....

:tungan

Jag körde upp på T-skolan för 5 år sedan! Vi var 5 hojjar som körde upp! 2 av oss var privat. Alla behandlades lika. Vi fick var sin uppgift plus konbanan. Jag hade aldrig suttit på en mc när jag börja på skolan. Körde alltså inget privat. Kortet kosta någonstans mellan 5-6 tusen!

Körde upp genom skola, 10 lektioner. Aldrig suttit på en moppe ens. Misslyckade första gången, 90 på 70-väg :kocko Raka vägen tbx. 2:a gången gick det perfa.
/Pär

#78# skrev:
Nu när det är så många som vill (ska) köra upp privat. Och så många som säger att det är så mycket svårare.
Så tänkte jag kolla lite och hoppas att det blir lite statistisk hjälp för dom som inte vet än om dom ska köra privat eller på skola.

Själv övningskör jag både på skola och privat och komer att köra upp genom skolan.

Edit: Detta va ju tänkt som en poll men jag gjorde ju fel
Körde bara privat. Gick klockrent, körde upp på en spretans ny Sportster 1200 :yoparty .... eller snarare :kocko . men dock bra uppkörnings hoj för mig...

Me en tok fin moppe från -79 servad senast -80 höll på å inte klara uppkörningen!
Men han var så impad när växlarna hoppa ur o mitt fina broms test på framhjulet så jag fick godkännt :arsele

Ja just ja körde privat!!!!
Billigt o bra kortet kostade 1250 kr :banana

Uppkörning privat

Tjena.
Oftast när man kör upp privat så får man genomföra fler punkter eller övningar i trafikdelen, detta beroende på att dom vill se om man är lika mångsidig som en person som har kört lektionerna på en trafikskola där skolan satsar på att skikka en person som tros kan alla punkterna till uppkörning.
//Elfrolico_R1

Elfrolico_R1 skrev:
Tjena.
Oftast när man kör upp privat så får man genomföra fler punkter eller övningar i trafikdelen, detta beroende på att dom vill se om man är lika mångsidig som en person som har kört lektionerna på en trafikskola där skolan satsar på att skikka en person som tros kan alla punkterna till uppkörning.
//Elfrolico_R1

Ska tydligen vara full säkerhetskontroll för privatisterna också

Jag körde upp med körskolan. Endast lektioner på körskola, totalt 13.000 tror jag.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman