Är inte det synonymt, med dina hojar?Toffe10 skrev:sku man köra som farsan vill att man ska köra så e de 40km/h på 70 vägarna...själv så pressar man nästan hela tiden...he he he....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är inte det synonymt, med dina hojar?Toffe10 skrev:sku man köra som farsan vill att man ska köra så e de 40km/h på 70 vägarna...själv så pressar man nästan hela tiden...he he he....![]()
Canton skrev:Är det lugna växlingar på låga varv ?
Eller varvar ni ur ordentligt ?
vad är "kör hårt" med en 125:a

Ruyy skrev:full gas o sedan Crossväxla när motorn skriker![]()
![]()

shoik skrev:Det skadar inte lådan allt för mycket så länge du inte har gas vid växlingsögonblicket, bryt tändningen eller tippa av gasen så är det bara att peta i nästaväxel.
Rakskurna drev jo man tackar![]()
![]()
![]()
Edit: såg att du skrev full gas och sedan växla![]()

beror på väg lag oftas.. brukar la dra upp till 11k ungefär innan jag växlar å ligger oftast mellan 150-160 för då e det kul eller typ 100 i en mellan snäv kurva e rätt gött med.. men i stan kan jag väll ligga mellan 40-120 beror på om det e bilar framför..Toffe10 skrev:sku man köra som farsan vill att man ska köra så e de 40km/h på 70 vägarna...själv så pressar man nästan hela tiden...he he he....![]()

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |