Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
4 går ju inte ligga på förutom i stan.. 6-8 är vad jag brukar ligga på vid landsvägskörning men vid axxelerationså växlar jag vid 9k ca.. högre ibland.... men när det gäller RGVn så kanske man drar till 13k innan man växlar..Anton_Ljunghusen skrev:Beror ju på .. ibland 4000, ibland 8000 rpm
Annars lite roligare körning växlar jag vid ca 10000 rpm
philsson skrev:4 går ju inte ligga på förutom i stan
jojo.. men 50 väg är väl i stan..Anton_Ljunghusen skrev:4000 varv är 60 knyck, prima till 50-vägarna

Men,men...men.... Då hinner ju folk svänga ut framför än?Anton_Ljunghusen skrev:4000 varv är 60 knyck, prima till 50-vägarna

philsson skrev:jojo.. men 50 väg är väl i stan..3k går också hålla.. gämn motorgång men dåligt med kraft om man vill axxa..
![]()
Anton_Ljunghusen skrev:Haha jo, vill man köra om måste man peta ner sissodär en fyra växlar![]()
jo jag känner igen dedär... lite dumt.. även när man ska svänga.. samma skit där.. surt e deAnton_Ljunghusen skrev:Haha jo, vill man köra om måste man peta ner sissodär en fyra växlar![]()

NSR_Martin skrev:Hörrö, trådstartan, nu vil jag höra vad du vill få ut av tråden.

125zor skrev:Haha starta en tråd o fråga hur andra kör ?
man bestämmer ju själv hur man kör och om du vill axxa upp fort eller
ta det lugnt..

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|