Här kommer en liten beskrivning på hur jag montera min ihpone hållare på mc:n. Har fortfarande inte provkört så kan inte säga att detta sätt e 100% rätt men verkar väldigt lovande.

Så här ser min iphone hållare ut på baksidan. Den har ett fäste som man sätter runt styret t.e.x. Tyvärr har vi inte så mycket på våra sporthojar. Jag har alltså monterat av ena halvan av fästet.

Så här skal det se ut efter man monterat av ena halvan.

Detta är skruven som satt på fästet som jag montera av.den tar man vara på.

Här är samma skruv som jag skärt bort flänsarna i änden.kommer längre fram i beskrivningen varför dom skal skäras bort.

Här har ni pluggen som sitter i styrkronan. denna har jag monterat av o borrat ett litet hål i.Som jag sen tar skruven som satt i iphone hållarens fäste o skruvar igenom.innan jag satte i skruven så har jag lagt till lite kontakt lim för lite ex bra fäste.

Så här skal det se ut efter. Nu e det bara o skruva fast skruven i sitt fäste på iphone hållaren o sen trycka tillbaka pluggen med iphone hållaren tillbaka på styrkronan på mc:n

Och vips så va det klart. Hoppas att detta håller
Som jag skrev i början detta är inte testat än men skal försöka komma ut under morgon dagen o köra en sväng självklart utan mobben i då.Sen återkommer jag me svar hur det funkar.

Så här ser min iphone hållare ut på baksidan. Den har ett fäste som man sätter runt styret t.e.x. Tyvärr har vi inte så mycket på våra sporthojar. Jag har alltså monterat av ena halvan av fästet.

Så här skal det se ut efter man monterat av ena halvan.

Detta är skruven som satt på fästet som jag montera av.den tar man vara på.

Här är samma skruv som jag skärt bort flänsarna i änden.kommer längre fram i beskrivningen varför dom skal skäras bort.

Här har ni pluggen som sitter i styrkronan. denna har jag monterat av o borrat ett litet hål i.Som jag sen tar skruven som satt i iphone hållarens fäste o skruvar igenom.innan jag satte i skruven så har jag lagt till lite kontakt lim för lite ex bra fäste.

Så här skal det se ut efter. Nu e det bara o skruva fast skruven i sitt fäste på iphone hållaren o sen trycka tillbaka pluggen med iphone hållaren tillbaka på styrkronan på mc:n

Och vips så va det klart. Hoppas att detta håller

Last edited: