Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bebbe skrev:Vad bör man göra för moddar om man inte vill knäcka hojen helt vid stunt körning? Är ju inte så speciellt bra så det lär nog bli lite misstag om man skall öva![]()
Rigge skrev:Köp en du har råd att knäcka.
bebbe skrev:Har redan en. Men det hade varit kul att köra med den mer än tio minuter när första vurpan kommer![]()
Rigge skrev:Vilken av dom ska du köra med då? Det håller länge bara du inte kör som en idiot. Jag har inte haft ett fel på min.
bebbe skrev:Har redan en. Men det hade varit kul att köra med den mer än tio minuter när första vurpan kommer![]()
bebbe skrev:Min R6 är ju mest sliten så det blir nog den. Sedan så tycker jag att XT;n är roligast så som det är nu.
RoLLER skrev:Se till att första vurpan kommer snabbt bara! Sen bryr du dig inte längre.
Och ju mer du vurpar ju mindre bryr du dig om det kosmetiska.
GIXxXER skrev:stoppa undan en hel påse pengar, det går sönder mer än vad man tror i början
bebbe skrev:Japp, det är det jag antar. Har massa prylar liggande till hojen iaf. Sedan om den ser illa ut spelar ingen roll!! Den är som sagt ful redan nu! I övrigt kan jag tänka mig att man kan andvända de vanliga knepen med puckar på hjulaxlar mm. Vet inte hur det är med styret?? På R6 finns det ju en liten M8 bult (tror det är M8 iaf) som skall hålla varje styrhalva på plats. På vissa rejs hojar ser man att de plockar bort dessa för att om man vurpar så vrider sig bara styret på gaffelbenen utan att styret knäcks. Antar att detta visserligen bidrar till buckor i tanken men det spelar inte heller någon roll på min R6 för den är redan bucklig. Vet någon om man kan andvända sig útav likande knep någon annan stans på hojen??
GIXxXER skrev:stoppa undan en hel påse pengar, det går sönder mer än vad man tror i början
Rigge skrev:Det enda jag lagt ut pengar på i år är ett bromshandtag tror jag, och det gick sönder i lastbilen på vägen hem... Nu när jag tänker efter så fick jag ett begagnat gratis. Det beror ju lite på hur man kör också.
glenoyne skrev:Jo, men du kan ju "det här med att stunta" så du vurpar väl inte så ofta?
MVH Martin
GIXxXER skrev:du kan ju oxå se hur du inte ska göra genom att ladda ner renderpaingame från min sida![]()
Mr. Red skrev:appropå en joh man har råd att knäcka, nån som vet en billig(max 30k) hoj som är bra/kul att lära sig wheela å så med?
GIXxXER skrev:det första som brukar gå är styrstopparna på underkronan vilket inte är kul. jag löste detta med att sätta bultar i ramen som träffar övre gaffelröret innan styrstopparna tar i. bakramen är numera kraftigt uppsvetsad. jag har lyckats paja övre gaffelkrona 2 gånger bara för att bultarna i underkronan inte har varit tillräcklgt dragna, tänkte lite som du. annat som går i sönder är växelpedal, fast den behöver man knappast när man tränar långsammt skit. bromspedal, fotpinneplattor, styrhalvor, kåphållare, hardu reglage kvar på hojen så kommer dessa oxå att gå åt helvete förr eller senare. men som sagt, det är värt det när man väl vurpar mindre. r6an får du doch dreva en hel del, köp ett 62 kuggars drevämne hos turingbutiken så är du in the game
du kan ju oxå se hur du inte ska göra genom att ladda ner renderpaingame från min sida
jo just det, vet inte hur bra det är med puckar ute vid hjulaxlarna, det blir ju en otrolig kraft där utevid, kan nog förstöra mer än vad det gör nytta
bebbe skrev:Tackar för tippsenGrymmt mycket värt att inte behöva göra om ALLA misstag som andra har gjort
![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti