Hur införskaffa reklamplanch?

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
Supermotarrrrd
Anta att en person vill ha en reklamplanch som sitter i en såndär inglasad reklamhållare. Anta att personen ogärna vill ha sönder hållaren eller krossa glaset.

Kan personen få tag på planchen på ett fint sätt, eller måste densamma vara outlaw och smasha glaset?

Du får väll dyrka upp dörren.

Sen kanske planchsen är limmad endå, jag har ingen aning!

Ring till reklambyrån :tummenupp

Ring reklamföretaget eller företaget som reklamen handlar om.

I det senare fallet kommer dom troligtvis vara mer än glada att du gillar deras plansch så pass mycket att du vill göra ditt rum/lägenhet/hus till reklamplats för deras produkt.

Ring reklamföretaget eller företaget som reklamen handlar om.

I det senare fallet kommer dom troligtvis vara mer än glada att du gillar deras plansch så pass mycket att du vill göra ditt rum/lägenhet/hus till reklamplats för deras produkt.

Har ingen aning om vem reklamföretaget är.. Är det dom som äger reklamhållaren?
Planchen är från Disneys nya film Bolt. ^^

Dom som äger hållaren får ju 14 500 ex. som dom skall hänga upp i ett gäng olika hållare. Jag skulle bli väldigt förvånad om dom inte har ett antal överex i fall någon går sönder osv.

Vissa filmer har ju haft egna siter där man kunnat beställa planscherna för en rimlig peng.

Annars är väl Disneys distributör i sverige rätt företag att kolla med i det här fallet men jag kan tänka mig att i fall som Disney går en digital fil direkt från USA till ett tryckeri i sverige som sen skickar ut buntarna till affischeringsfirman. Men även i sådana skulle jag tro att ett par ex skickas till huvudkontoret för internt bruk.

Hållaren som finns på min privata busskur öppnas med trekantig nyckel, du vet en såndär som man har för att spruta igång vattenutkastare fast modell trekantig, är din plansch gömd bakom en sån?

En del av en firma jag jobbat åt, monterade såna för clear channel sammt JC Deceaux's räkning. Vi hade alltid tonvis med såna reklamplancher i olika storlekar över... Slängdes bara bort, så kolla vem som monterar för Clearchannel i ditt område och sväng förbi :)

....sno den inte ur en busskur, har du osis åker du dit för vandalisering.

Det är väl det jag är lite rädd för. Eller!.. Det är det den antagna personen borde vara rädd för. ^^

Skrev ett mejl till Clearchannel och tjejen där skulle kolla med sina montörer om någon hade en planch över.

Om den trekantiga nyckeln:
Jag har inte haft tid att betrakta skåpen så noga än. Men det verkar inte vara dendär trekantiga nyckeln längre.. >< Ska undersöka närmre i helgen.

Bra att du fått tag på någon, det är ju så dumt att vandalisera en hållare när man lika gärna kan be snällt.

Nej, nu kan jag inte hålla mig längre.... Det stavas planscher inte plancher... :4skrika :räddasvenskaspråket

För övrigt så måste det väl vara bättre att tigga till sig en överbliven och fin plansch istället för att sno en som kan ha veck eller fula märken på sig.

Nej, nu kan jag inte hålla mig längre.... Det stavas planscher inte plancher... :4skrika :räddasvenskaspråket

För övrigt så måste det väl vara bättre att tigga till sig en överbliven och fin plansch istället för att sno en som kan ha veck eller fula märken på sig.

Jag vet hur det stavas jao. Men här på Sporthoj lönar det sig sällan att stava rätt. :P

Och nej. Jag tänkte aldrig stjäla någon. Om du har missat det så har jag kontaktat reklamföretaget som håller i affiSCHERINGEN. ;D

Jag vet hur det stavas jao. Men här på Sporthoj lönar det sig sällan att stava rätt. :P

Och nej. Jag tänkte aldrig stjäla någon. Om du har missat det så har jag kontaktat reklamföretaget som håller i affiSCHERINGEN. ;D

Jag läste också att du skulle kolla upp det där med den 3-kantiga nyckeln... :arsele

Hoppas att de kan fixa en åt dig. Såg annars att det fanns en hemsida från filmen där man kan ladda hem lite småbilder/skärmsläckare.

Jag läste också att du skulle kolla upp det där med den 3-kantiga nyckeln... :arsele

Hoppas att de kan fixa en åt dig. Såg annars att det fanns en hemsida från filmen där man kan ladda hem lite småbilder/skärmsläckare.

Är du snut eller bara lillgammal?
Ja jag ska kolla upp nyckeln. Borde knappast kunna kallas förberedelse för brott eller sådär. Det har ju absolut ingenting med affischen att göra. Det är en helt fristående grej. ^^ Jag ska köpa mjölk imorron också! Omg..! ;D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg