Hur homo är hiphop?

Chris Ash skrev:
Det är ju skitcoolt att Rob är bög!

Edit: Fö är Nr 18 skitlik honom.

Rob är as-grym, beundrar honom ännu mer efter att ha sett dem live...även om hans röst kanske inte var den bästa just då :rolleyes:
Det är väl inget fel på androgyna-band...Twisted sisters någon :D

Fuck hip-hop!

Efter ett långt vinteruppehåll här på SH märker jag att nivån fortfarande är toppnivå!!
WOW vilken diskussion.. hip-hopare är bögar egentligen! Det var som fan du "Fubar". :kocko

För övrigt är det rätt meningslöst med "min musiksmak är bättre än din"-trådar. Vill du förbättra imagen på din musikstil kan du tala om det på ett smartare sätt än att snacka skit och håna andras musiksmak.

Tror ni äkta hip-hopare bryr sig om såna artiklar från aftonhoran?
Tror ni jag bryr mig?

Nu försöker vi lyfta diskussionerna lite va? (futilt på SH kanske).

Peace!
Ruff Ryder. Hip-Hop for life! Och respekt till alla andra musikstilar.

Hmm.. okej att det var aftonbladet men jag fattar inte att en tidning trycker en sån artikel (hänt-extra, se och hör, en ding ding värld har dispans)

Esquire skrev:
Annars är ju hårdrock en aning homo också...

Bevis:
A. Karlar som smikar sig.
B. Karlar med långt hår.
C. Karlar med tajta byxor gjorda av spandex eller läder.
D. Karlar som sjunger som kvinnor.
E. (känn dig fri att fylla på listan efter eget behag)

Hårdrocken representerar nog en variant som är lite mera "hård-homo". Som karaktären Apache Indian från "I Manegen med Glen Killing". Eller männen på Blue Oyster Bar i Polisskolan.

:tummenupp :hihi

finns de nån mer hårdhomo än r. halford? :yoparty :yoparty

men att de sjunger som kvinnor?
iofs så kanske jag tänker mycket på dödsmetall.. men halfords falsettskrik e inte sååå kvinnligt? eller?

(men one on one med the ripper.. e bara sååååå gryyyyym!!! http://www.judaspriest.com/VideoDVDLiveInLondon/OneOnOne_256.wmv)

RuffRyder skrev:
Peace!

när jag ser dedär "... for life!!" då tänker jag mig bara ice cube elelr vahanheter i sånadära blablabla-in-the-hood filmer som kom på 90talet :)

rocka mera

morlock skrev:
Ripper Owens förvaltade J.P föredömligt!!! :yoparty Var sur som fan när de släppte jugulator just p.g.a Ripper. Men tycker numera att de plattor han medverkar på är riktigt bra.

han har en grym sångröst..
vart helt såld när ja lånade nåra plattor av polaren..
rob å ripper, de kan egentligen inte jämföras.. de sjunger så olika..
lika bra vilket som

nu vart ja tvungen att spela de resten av kvällen med :) :yoparty

RuffRyder skrev:
Efter ett långt vinteruppehåll här på SH märker jag att nivån fortfarande är toppnivå!!
WOW vilken diskussion.. hip-hopare är bögar egentligen! Det var som fan du "Fubar". :kocko

För övrigt är det rätt meningslöst med "min musiksmak är bättre än din"-trådar. Vill du förbättra imagen på din musikstil kan du tala om det på ett smartare sätt än att snacka skit och håna andras musiksmak.

Tror ni äkta hip-hopare bryr sig om såna artiklar från aftonhoran?
Tror ni jag bryr mig?

Nu försöker vi lyfta diskussionerna lite va? (futilt på SH kanske).

Peace!

Dont shoot the messenger :7peta
Och JA, jag tror du bryr dig :rofl :rofl

Esquire skrev:
Annars är ju hårdrock en aning homo också...

Bevis:
A. Karlar som sminkar sig.
B. Karlar med långt hår.
C. Karlar med tajta byxor gjorda av spandex eller läder.
D. Karlar som sjunger som kvinnor.
E. (känn dig fri att fylla på listan efter eget behag)
:tummenupp :hihi
Jaha.. och hur många blir kvar efter att ovanstående räknats bort??? :D
Solobranschen är ju proppfull av sådana... (tm)

RuffRyder skrev:
Tror ni jag bryr mig?
Ja. Uppenbarligen. Annars skulle du väl inte ha skrivit ditt inlägg?

För övrigt så anser jag att Ruff Ryders är hyfsat dåliga och att de endast vinner popularitet på en billig gimmick.

heimdal skrev:
finns de nån mer hårdhomo än r. halford? :yoparty :yoparty

men att de sjunger som kvinnor?
iofs så kanske jag tänker mycket på dödsmetall.. men halfords falsettskrik e inte sååå kvinnligt? eller?

(men one on one med the ripper.. e bara sååååå gryyyyym!!! http://www.judaspriest.com/VideoDVDLiveInLondon/OneOnOne_256.wmv)

Nej nej, dödsmetallen är brölande o growlande, black metal e lite skrik men man hör fortfarande inte vad dom skriker om man inte är van vid musiken.

Det där dom sjunger som kvinnor är viss progg metal och största delen powermetal och sånt.

Lyssna bara på Geoff tate i Queensrÿche, han sjunger som en kvinna på deras första EP, inget illa om Queensrÿche, dom är bra som fan, jag satte bara ett exempel.

Solid snake skrev:
Nej nej, dödsmetallen är brölande o growlande, black metal e lite skrik men man hör fortfarande inte vad dom skriker om man inte är van vid musiken.

Det där dom sjunger som kvinnor är viss progg metal och största delen powermetal och sånt.

Lyssna bara på Geoff tate i Queensrÿche, han sjunger som en kvinna på deras första EP, inget illa om Queensrÿche, dom är bra som fan, jag satte bara ett exempel.

aldrig hört talas om den gruppen..

men lyssna på Deicide (helst albumet"when satan lives") .. där har du growlande som e förståelingt.. för det mesta..
dödsmetall e bara så skönt att lyssna på.. :yoparty :yoparty

heimdal skrev:
aldrig hört talas om den gruppen..

men lyssna på Deicide (helst albumet"when satan lives") .. där har du growlande som e förståelingt.. för det mesta..
dödsmetall e bara så skönt att lyssna på.. :yoparty :yoparty

Liveskivan har jag för mig, har alla deras skivor, har väl det mesta med allt känns det som. :gnissla

Men japp, visst fan är dom bra! :tummenupp

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...