Jag ska köpa lite nya prylar till hemmet, bland annat soffa och lite nya lampor. Då just lampor är så satans dyrt så ringde jag runt till tillverkarna och kollade priser ut till återförsäljare och det var i vissa fall 1/3 av deras priser!
Skitbra för mig då jag köper dem som återförsäljare istället, blir billigare så
Men nu vill jag ha ett större urval så jag tänkte kolla här om någon vet hur man hittar dessa leverantörer enklast? Finns det nån "lista" som butikerna använder sig av eller lägger de ner massvis av timmar på att leta?
Har hittat några schyssta soffor och fåtöljer i en del inredningsbutiker men jag vill veta vart de kommer ifrån. Möblerna får tjejen köpa via sitt jobb då de har en inredningsavdelning, så det går att lösa även den biten.
Man ska vara snål
Skitbra för mig då jag köper dem som återförsäljare istället, blir billigare så

Men nu vill jag ha ett större urval så jag tänkte kolla här om någon vet hur man hittar dessa leverantörer enklast? Finns det nån "lista" som butikerna använder sig av eller lägger de ner massvis av timmar på att leta?
Har hittat några schyssta soffor och fåtöljer i en del inredningsbutiker men jag vill veta vart de kommer ifrån. Möblerna får tjejen köpa via sitt jobb då de har en inredningsavdelning, så det går att lösa även den biten.
Man ska vara snål