Hur hittade du hit?

Ärligt?

Det var faktist någon som tipsade mig på moppenet :crash

Hehe nae det låter inte så farligt som det är... Jag bestämde mig för att ta a1 kort i slutet på förra sommaren och så tipsade en kompis mig om en tråd på MN och där tipsade någon annan i sin tur mig om SH.com

Obs jag har inte ens haft moppe :tungan
Så ja vette fan om jag någonsin kommer hamna i moppefucko klassen :hihi

Fick reda på det av Nisse järnet för ca 3 år sedan.

Innan var jag litegran på potatisarna.

Ryktesvägen, genom polare.
Ångrar inte en sekund som jag hängt här, finns alltid nåt roligt att läsa och ställer man nån fråga så har man alltid någon med djupa kunskaper inom ämnet.
Det är lite roligt att man kan få svar, hur underliga frågor man än har.

Tack vare PMC! Började kika på deras forum för typ 4år sen (det gråa, där man skrev in usr varje gång man la in ett nytt inlägg)

Såg Emmi på cross & endurocompaniet då hon hade en sh-tröja på sig och givetvis så var man ju tvungen att kolla vem hon va :) sen kollade man runt ett bra tag och sen när jag köpte min minimoto så blev jag tipsad att kolla in sh igen och då reggade jag mig och ångrar det än idag.

Swedie snackade om en hemsida han höll på med på potatoesmc forum för typ bra många år sedan, på den vägen är det.

Var fullkomligt låst på Cralle och brukade hänga på hans sida. Mattias lade upp någon länk där till sporthoj.com och därmed var min fritid körd.

Jag håller på att ta MC kort och sökte info. på nätet om körteknik, kurvtagning och motstyrning. Här hittade jag svaren på de flesta mina frågor. :D

Jag tror att det är Ugluk, Kryptoniten eller Penguins fel att jag hittade hit.
Var på ett konkurerande :rolleyes: forum först. Tyckte att detta var grymt svårt i början jämfört med det andra forumet.
Men nu är jag här hela tiden, kollar bara in då och då på det andra forumet. :arsele

Såg en tråd på Zatzy som handlade om SH.com's andra krash...(vem starade den tråden? Kan det ha varit Nisse?)

Gissar att jag googlade efter Aprilia rs125, trim eller nått i den stilen! :va
1,5år senare sitter man fortfarande här :död

Mycket hade varigt annorluda om man inte reggat sig :p ...hade aldrig fått tanken att närma mig en bana (Jävla Chrille :4skrika), hade inte träffat så många galningar, och inte blivigt så spy full på min födelsedag :hej

kajlyl skrev:
-....
Mycket hade varigt annorluda om man inte reggat sig :p ...hade aldrig fått tanken att närma mig en bana (Jävla Chrille :4skrika), hade inte träffat så många galningar, och inte blivigt så spy full på min födelsedag :hej

Nänä, nu är jg inte skyldig till att du har hittat något att bränna pengar på. Hade jag kommit och tagit dig i örat, lett dig till Falken och knuffat ut dig på griden så kanske..... men du kan inte skylla på någon annan än dig själv :tungan

Satt och surfade efter sporthojar och så dök sidan upp :tummenupp

Följde en länk som Flåklypa hade i sin signatur på bmwpower.nu (numera autopower.nu

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman