Hur hittade du hit?

Lawner visade mig hit. På den tiden hade han en vinröd Hornet 600. Den var aaascool tyckte jag. Idag är ju Hornet rena skiten (tråkigt modell asså).

På den tiden hade vi Gbg-are bara en samåkningstråd där vi bestämde krogrundor, gocart osv. Tyckte det var på tiden att vi kunde få ett eget forum och ett pm skickades iväg till Swedie. På den vägen är det...

Jäklar, 6½ år har man hängt här nu ser jag!

Nån polare eller kusinen tvingade mig regga ett konto här på den tiden...

Via ett annat MC-forum som jag inte minns namnet på. Där tipsades det om att det inom kort skulle startas ett forum specifikt för sporthojsåkare. Hittade hit någon månad eller två efter det och reggade mig omgående. Måste väl ha varit 2001 tror jag. Det var lite annorlunda då...

För drygt sju år sedan, när jag låg på sjukhuset med brutet lårben. Motardåkare som man var (är) - var det yahoo-forumet för ssmk (svenska supermotardklubben) som annars gällde och där "jb" hade länkat till sporthoj i en tråd som rörde just min trafikolycka [1]. Nyfiken som jag är, så kollade jag upp det och reggade mig för att kunna svara i tråden att jag levde ändå och hur läget var. Blev sedan kvar... Sedan kom systemkrascher ett par stycken och nuvarande reggningen är från den första dagen när sporthoj kom upp igen i mars -03.

Ssmk är för övrigt saligen avsomnat, men jag lyckades rädda större delen av alla inlägg och har sparat åt eftervärlden.

[1] Originalinlägget med pekare till ett tidigare SH http://fetsladd.se/group/supermotardklubben/messages/13957 (obs! vissa webbläsare fixar inte att visa html-sidan när extensionen saknas. IE tycks dock göra det "rätt").

ingen aning hur jag hittade det. men jag är ju här iaf.

Via PotatoesMC sida, fan vad länge sen det var!!!

Jag har varit med i glädje och bedrövelse. Tror jag var användare nr 50 eller nått sånt skit innan krasch numero uno. Genom hojpolare på den gamla goda tiden fick jag tipset.

Är startare av en av dom längsta trådarna sedan krasch 2: Nytt försök: Jönköping och har sett forumet gå från ironins högborg till ett riktigt fjortishäng och tillbaka till det det är nu, nått mellanting.

Bäst va det 2002 när nästan alla kände varann till namn! :banana

/ Jens

Köpte hoj hösten 2008 och behövde hjälp med en teknikfråga. Efter lite googling hamnade jag här där jag reggade mig och snabbt som attan fick hjälp. :)

Last edited:
Jag blev medlem under hot och tvång. Någon stal min identitet och skapade ett konto åt mig här mot min vilja. :rolleyes:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg