Hur hitta dolda mappar

PeP

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
Honda X11 original edition, Skyteam Gorilla 110cc
Jag fick hem min nya dator häromdan och håller på o installerar program o annat smått o gott. Men nu till mitt problem, Jag hittar inte mappen lokala inställningar och i den ligger ju som bekant outlook express jag skulle gärna vilja kunna lägga över min inkorg, skickat mm men det blir ju svårt om man inte ens hittar mappen. Jag har redan brännt över från den gamla till en dvd och i den var det inga problem att hitta dessa mappar. Någon som vet råd??
MVh
Peter

Gör som så, gå in i en mapp och gör: Verktyg/mappalternativ/visning och plutta där i "visa dolda filer och mappar"

Tack Hinkas :tummenupp nu har jag fått det att funka. En fråga till, vilket program är bäst att använda om man vill partionera upp datorn?? just nu har jag en partion på 500 gb inte så lyckat kanske, dessutom hade det varit bra om det gick utan att lägga om windows igen. Inte för komplicerat program jag är inte så bra på datorer som ni förstår.
MVH
Peter

PeP skrev:
Tack Hinkas :tummenupp nu har jag fått det att funka. En fråga till, vilket program är bäst att använda om man vill partionera upp datorn?? just nu har jag en partion på 500 gb inte så lyckat kanske, dessutom hade det varit bra om det gick utan att lägga om windows igen. Inte för komplicerat program jag är inte så bra på datorer som ni förstår.
MVH
Peter

Partition Magic är bra & enkelt att använda! :banana

eller så trollar man fram en HDD på 40Gb edyl.. å lägger win på den

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!