Hade inget mer nyttigt att göra så jag kollade runt hojpriser och kom in på en Norsk sida.
Några exempel på priser (omräknat till svenska kronor)
286000:- för en Kawasaki ZZR 1400
127100:- för en Kawasaki ER-6f (med ABS)
Priserna är ju för fasiken dubbelt jämfört med i Sverige. Är det svårt att importera hojjar från Sverige till Norge? Annars bör väll Norrmännen göra alla sina inköp på denna sida om gränsen.
Nåväl Ekonom som man är så undrar man ju varför priserna ser ut som detta?? Vem är det som tjänar storkovan på de dumma norrmännen (inget personligt men jag tänkte på alla norgehistorier
)
PS1. Finns det svar på detta i någon annan tråd ber jag tusen gånger om ursäkt och ska genast ta en lektion i "sökning av information på sporthoj.com"). DS.
PS2. Alla stavfel får gärna påpekas då jag tycker om svenskalektioner. DS.
PS3. Har ännu inte kommit. DS.
Några exempel på priser (omräknat till svenska kronor)
286000:- för en Kawasaki ZZR 1400
127100:- för en Kawasaki ER-6f (med ABS)
Priserna är ju för fasiken dubbelt jämfört med i Sverige. Är det svårt att importera hojjar från Sverige till Norge? Annars bör väll Norrmännen göra alla sina inköp på denna sida om gränsen.
Nåväl Ekonom som man är så undrar man ju varför priserna ser ut som detta?? Vem är det som tjänar storkovan på de dumma norrmännen (inget personligt men jag tänkte på alla norgehistorier
)PS1. Finns det svar på detta i någon annan tråd ber jag tusen gånger om ursäkt och ska genast ta en lektion i "sökning av information på sporthoj.com"). DS.
PS2. Alla stavfel får gärna påpekas då jag tycker om svenskalektioner. DS.
PS3. Har ännu inte kommit. DS.