Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ubbejävel skrev:2621787För nåt år sedan så hörde jag talas om nån som hade fått tag på en importerad sporthoj utan papper(säkert stulen), låt oss säga att det var en R1a. Sedan knackade han in ramnummer och snodde identiteten från en kraschad båge som han hade stående av ett annat märke låt oss säga att det var en GSX och drog iväg och besiktade prylarna med rent papper som följd..
Är det nån av er som lyckats lura SBP på nåt kul sätt?
Själv ska jag i vår göra ett försök med en hemmasvetsad ram som har fått identiteten från en gammal Yamaha TT600, det enda som stämmer jämfört med originalbågen är motorn och diametern på framhjulet.. Jag kommer troligtvis att få besikta den som ombyggt fordon men jag tänker testa att göra en vanlig besiktning först![]()
Ubbejävel skrev:2621805Ooooops, det var inte meningen att göra folk upprörda, tänkte mest att det var ett kul samtalsämne![]()
Chronic skrev:2621795Snart vimlar det av popcornsmilysar här...
Chronic skrev:2621809För ett par, tre år sedan här på forumet så hade det funkat.
Nu förstör man för "mc-kollektivet" ( vafan nu det är? ) om man kör en sväng med jeans eller icke godkända blinkers.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |