Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Det låter som om du skall göra en MRT om 10 dagar och det är helt korrekt behandling när man har sett något på initial RTG och du har en svaghet i armen. Jag hade sjukskrivit mig.
Jag hade frågat läkaren vad han tyckte och gjort så. Det viktigaste är ju att axeln får läka som den ska. Pengar kan man alltid skaffa nya.
Några som sett Sällskapsresan II, Snowroller, för mycket? "Bästa svängen, Hökarängen! Närmast gubben vinner!"I år lyckades två riksmongon på hyrskidor vingla ihop precis framför mig (kom från ingenstans från varsin sida i hög fart) när jag softade lite och var allmänt nöjd med livet som snowboardåkare, kraschade och tog mig med i fallet.

Risken är ju stor att det äts upp av förlorad arbetsinkomst, och eftersom du vet att du förlorar lön, men inte vet vad du får i ersättnings, så, ja...Som jag tolkar det av dom olika svaren här finns det alltså ingen egentlig fördel med att sjukskriva sig. Är ju mest för att få bättre ersättning jag vill göra det, eventuellt för att belasta axeln mindre.
Fast ni är ju norrlänningar, så ni drack ju tillräckligt ur dunken för att döva smärtan så ni kunde jobba ändåPå mitt jobb har vi varit två personer som har gått gipsade under högsäsong.
En spräckte foten när han skulle kicka igång en tjurig CR500, och jag då som halkade i ett dike när jag vår ute och körde mc och fick köra hem med trasigt knä...
Hade det inte varit högsäsong hade nog ingen av oss jobbat, men vi var i princip tvungna...
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!