Hur håller ni er i form???!!!

Hur fixar du formen under hojsäsongen?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Förra våren käkade jag en stor jävla flottig kebabrulle+läsk om dagen på universitetsgrillen - inget mer. Sen löpträning 6-7 km var-varannan dag. Tappade 11 kg på en månad, blev grymt fit! Folk sa att jag var galen, har visserligen lagt av med min "diet" för länge sen, men inte gått tillbaka ett enda kilo (som vissa påstod, ha!).

Ska lansera en tränings-DVD via TV-shop för 599 :- (postens avgifter tillkommer). :hihi

Ge 17 i glassen när du tankar :tummenupp en halvliter loka vatten then your ready to go !

The best way:tummenupp Tjacka en offrodare fråga folk i byn vart närmaste skogskälla ligger :tummenupp Mumma vilkte gott vatten dessa erbjuder!

(nu kanske man är lite bortskämd som Motala bo där allt i närheten är LANDET)

Man bara styrketränar som fan och låter steroiderna flöda i blodet. (ironi)

Man sköter sin kost och rör på sig regelbundet typ

Argyle skrev:
2495616 Man bara styrketränar som fan och låter steroiderna flöda i blodet. (ironi)

Man sköter sin kost och rör på sig regelbundet typ

Märks att du är från STAN här på landet kommer steroiderna naturligt i våra sk hälsokällor!

Vi rör på oss när vi går till källan!

När vi går tebax kan vi lyfta bilar mm mm

/Helårspren.... i våran källa kostar 4000:- :tummenupp

Då får man dricka hur mycke man vill !

Jag brukar vila mig i form :D

Defacto så skulle jag gärna gå upp ett par kilo men f*n det går inte.
Inte ens om man försöker leva på chips och grädde.
En period gick jag hos en dietist som bara skakde på huvudet åt detta.

piece skrev:
2495716 Jag brukar vila mig i form :D

Nu skall jag förstöra din glädje!

Jag antar att du är i tjugoårsåldern, jag har vart där me´ ät hur mycke chips du vill drick hur myck öl du vill, man fattar liksom inte när polarna tjattrar om att dom inte kan äta pizza osv .................. Men vänta du bara skitunge............. jag e 26år nu och får passa mig satan!!!! :mad:

piece skrev:
2495716 Jag brukar vila mig i form :D

Vet precis vad du menar, har oxo försökt gå upp sedan jag slutade träna. Det går fan inte!! Jävla ämnesomsättning man ska ha :argpådato

Vi flyttar förmodligen kontoret snart och i samma byggnad finns SATS. Då finns det fan inga ursäkter längre...

Santo skrev:
2495760 Vet precis vad du menar, har oxo försökt gå upp sedan jag slutade träna. Det går fan inte!! Jävla ämnesomsättning man ska ha :argpådato

Vi flyttar förmodligen kontoret snart och i samma byggnad finns SATS. Då finns det fan inga ursäkter längre...

Å varför vill man gå upp i vikt genom att lägga på sig fett? Börja träna istället och bygg muskler, det är snyggare!

Jag vet, då jag bär på 25+. Hade det varit muckler så hade jag faan varit nöjd...

Kawwa skrev:
2495878 Å varför vill man gå upp i vikt genom att lägga på sig fett? Börja träna istället och bygg muskler, det är snyggare!

Jag vet, då jag bär på 25+. Hade det varit muckler så hade jag faan varit nöjd...

Jag menar inte att jag vill lägga på mig en massa fett. Jag har tränat extremt mycket i mitt liv (annat än styrketräning även om jag gjort det oxo) så jag är rätt trimmad även om jag e smal. Men ett kilo eller två skulle ju inte skada.

Tycker styrka e så tråkigt... men det är det enda som passar med mina arbetstider. Ursäkterna har därför blivit många se senaste tre åren. Ska väl ta tag i det igen nu iaf.

Är innebandymålvakt 2 timmar varje söndag.
Jobbigt som satan,man tränar hela kroppen,reaktionsförmågan,vigheten,uppfattningsförmågan och så slipper man springa en meter!!!:tummenupp

Last edited:
Kawwa skrev:
2495878 Å varför vill man gå upp i vikt genom att lägga på sig fett? Börja träna istället och bygg muskler, det är snyggare!

Jag hade en polare när jag gick gymnasiet som gjorde allt han kunde för att lägga på sig ett par kilo av vad som helst.
Han åt fan tre gånger så mycket som mig (som är erkänt duktig på att lassa in käk), och dessutom bara fet och onyttig mat, massor av godis och läsk och tränade ingenting, latare jävel fick man leta efter.
Han såg ut som ett vacumplastat skelett (han kunde fan inte bygga muskler heller, det hade han i sin desperation att gå upp i vikt prövat)
Vi andra konstaterade att anledningen till att han inte gick upp i vikt berodde på att han var för lat för att smälta maten.

Nu träffade jag honom igen för något år sen, han har fortfarande inga muskler, men fy fan vilken dallrig kula han hade mitt på, han försökte tydligen att gå ner i vikt, men alla år av osundt ätande hade gett honom vanor svåra att bryta...

Antar väl att jag har tur då.. :D
Jag kan käka va som helst, hur mkt som helst.
Äter inte så mycket.. brädan o muskulaturen har sina konturer. Tränar inte för fem öre hehe

hmmm,, jag ville rösta men det gick inte. Vad fan ä det för fel på beer å bullar. Eller mopperace, riding å sex. Sen ä det väl bara å äta hehe

" jag är inte tjock, lider bara av underlängd...

:yoparty ..nä kanske inte riktigt så...jag är 48 år, måste börja tänka på hur mycket å vad jag äter....vardagsmotion, rörligt arbete är oftast det jag hinner. tränade massor , mer eller mindre på elitnivå i mer än 20 år, vilket ger en bra grundfysik....
Fuskar numera med att träna kondition, styrketränar sporadiskt, tittar inte på tv å skippat fikabrödet tex. Äter godis, dricker läsk, fightas med gränsande 3 tonårsgrabbar hemma, det får man motion av, jag lovar. Sen ska min älskling jämt ha sex, så det är bara att ställa upp å bryna...:pannkyss . tar mig till jobbet för att vila....:)

Gabor skrev:
2501865 :yoparty ..nä kanske inte riktigt så...jag är 48 år, måste börja tänka på hur mycket å vad jag äter....vardagsmotion, rörligt arbete är oftast det jag hinner. tränade massor , mer eller mindre på elitnivå i mer än 20 år, vilket ger en bra grundfysik....
Fuskar numera med att träna kondition, styrketränar sporadiskt, tittar inte på tv å skippat fikabrödet tex. Äter godis, dricker läsk, fightas med gränsande 3 tonårsgrabbar hemma, det får man motion av, jag lovar. Sen ska min älskling jämt ha sex, så det är bara att ställa upp å bryna...:pannkyss . tar mig till jobbet för att vila....:)

Låter som en ganska angenäm tillvaro...:va

En annan sliter ju i både gymmet och solariet som en hund för att se okej ut...

Kia skrev:
2501882 Låter som en ganska angenäm tillvaro...:va

En annan sliter ju i både gymmet och solariet som en hund för att se okej ut...

Att sola i solarium har snarare en negativ effekt med tanke på att huden åldras i förtid och blir rynkig, så undvik solarium är mitt tips.

burner skrev:
2501911 Att sola i solarium har snarare en negativ effekt med tanke på att huden åldras i förtid och blir rynkig, så undvik solarium är mitt tips.

Stämmer alldeles utmärkt om man inte följer solrekomendationerna...

burner skrev:
2501911 Att sola i solarium har snarare en negativ effekt med tanke på att huden åldras i förtid och blir rynkig, så undvik solarium är mitt tips.

Har jobbat i badhus där det fanns solarium... Visa upp vissa av tanterna som går dit och du kommer aldrig sätta din fot i ett solarium...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg