Hur håller ni er i form???!!!

Hur fixar du formen under hojsäsongen?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Charlyze skrev:
2322567

ohoh--- dear strejt man... om du tränade lite skulle du inte behöva kladda på dig själv utan kanske kanske skulle du kunna få sällskap av någon som liknar hon på bilden. alltså om du är trevlig och tränad vill säga. är du otrevlig behöver du inte bry dig. sitt där ensam i din misär. men jag tror du är trevlig. innerst inne... så ut å jogga lite nu!

:7peta

Nej..jag är otrevlig, rätt korkad och luktar sannerligen rätt illa också... Så jag tror inte min kalaskula gör varken till eller från..

Biturbo skrev:
2322617 Nej..jag är otrevlig, rätt korkad och luktar sannerligen rätt illa också... Så jag tror inte min kalaskula gör varken till eller från..

ok! men du har självinsikt åtminstone! det höjer dig ett snäpp över alla andra självgoda lagom tjocka vita män. peace! :tummenupp

Lever på typ snabbmat o allmänt vääääldigt osunt.

Går inte upp i vikt.
Har nog med att göra att man är såpas ung.

Äter mindre...typ
Har tappat 8kilogram på 3 veckor genom ingen frukost, grönsaker, frukt och vatten till lunch och ett par mörkbruna mackor utan smör med grönsaker till middag. :näsblod

Utom på helgerna då jag äter vad jag vill. :banana

Nej, jag är ung och dum med hög ämnesomsättning fortfarande.
Men det där tror jag bara är skitsnack. En ursäkt för att bli fet när man blir gammal och måste tröstäta.

Biturbo skrev:
2323204 Gött! Hade jag gillat cheyer så hade vi kunnat ligga! :torrjucka

Vad gillar du då? Inga människor iaf!? Dig själv enbart och blott?

:confused:

Pettan skrev:
2323214 Äter mindre...typ
Har tappat 8kilogram på 3 veckor genom ingen frukost, grönsaker, frukt och vatten till lunch och ett par mörkbruna mackor utan smör med grönsaker till middag. :näsblod

Utom på helgerna då jag äter vad jag vill. :banana

huvva! det låter trist i veckorna. bara att hoppas att det dyker upp en långhelg ibland. skulle aldrig klara mig utan frukost. sur och grinig och trött och ingen koncentration... :mad:

Freddola skrev:
2323066 Lever på typ snabbmat o allmänt vääääldigt osunt.

Går inte upp i vikt.
Har nog med att göra att man är såpas ung.

Japp. Vänta tills du blir lika gammal som tant Charlyze är. /Här får du en femma att köpa smågodis för. Klappar dig på huvet./
;)

Gymmar varannan dag och tränar tae kwon do de andra dagarna.
Dessutom gillar jag inte godis, läsk, chips och ostbågar och allt vad det heter. Ibland sitter det med en glass eller så men det känns så onödigt efteråt. Satsar hellre på en fin kropp än på matnöje som håller i två minuter :7peta

Jag var fet en gång i tiden och det var ganska ovärt :hihi

"huvva! det låter trist i veckorna. bara att hoppas att det dyker upp en långhelg ibland. skulle aldrig klara mig utan frukost. sur och grinig och trött och ingen koncentration... :mad:"

Jag måste åka hemifrån 5:45 på morgonen så det spelar ingen roll om jag käkar frukost eller inte, är like sur, trött grining och utan koncentration ändå. :gnissla

Jag hade en "tränings paus" på någon månad. Då gick jag ned från 64 kg till 61 kg :gnissla . Pausen berode på att ekonomin inte klarade av att jag köpte ett par nya spring skor. Men nu är jag tillbaka med träningen blir tre 1.1 mils runder i veckan :yoparty (5 km skog 6 km asfalt).
Snart blir det halvmaraton igen på träningsprogramet! Slå det ni lata hoj åkare :tungan

enduroemil skrev:
2325616 Jag hade en "tränings paus" på någon månad. Då gick jag ned från 64 kg till 61 kg :gnissla . Pausen berode på att ekonomin inte klarade av att jag köpte ett par nya spring skor. Men nu är jag tillbaka med träningen blir tre 1.1 mils runder i veckan :yoparty (5 km skog 6 km asfalt).
Snart blir det halvmaraton igen på träningsprogramet! Slå det ni lata hoj åkare :tungan
usch hur klarar du 6km på asfalt, mina knä strejkar efter typ 800m :död

enduroemil skrev:
2326001 Nya dojer kan lösa det :tummenupp
jo kanske det, eller ändrad löpstil. elelr så är det bara att inse att min kropp redan är hyffsat förstörd av skateboard/taekwondo/valfri extremsport

Jag går promenader med vovven, ska försöka gå längre än vad jag gör.
Har svårt med motivationen. Eller ja, när man står framför spegeln så tänker man att "nu jeklar ska jag göra något åt magen" etc men sen blir man förslappad och glömmer jävlar anammat man hade timmarna innan..

:brinnerup

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...