Hur glad blir man?

Finns en engelsk variant på den där lappen som cirkulerar på nätet också.
Var det din bil? Eller har du bara hittat bilden på nätet?

Nej vilken pajas, ser ut som min stil förutom att jag inte bara skriver med stora bokstäver. Blev det stora skador eller?

E TS Existenzare? Ser ja en sån här sak så får ja väl kuta fram å skriva mitt nummer oxå, som vittne...

I Lycksele hade någon skurit sönder däcken på tre bilar för några dagar sedan, på en av dom hade dom även ristat in "Jag råkade punktera dina däck" med kniv i lacken...

Hur glad blir man.

Eller där jag bodde tidigare där dom hade slangat en nytankad bil helt torr på soppa och sedan slagit in sidorutan för att lämmna en lapp på ratten där det stod "Tack för soppan gubbjävel"

Man önskar att såna blir påkommna på platsen.

http://www.folkbladet.nu/290240/2012/03/28/290240

Påminner mig om när vi spelade en kollega ett spratt på mitt gamla jobb, vi tyckte han var lite jobbig och lite väl pedantisk om sin sprillans nya bil.
Han parkerade alltid på den stora personalparkeringen men brukade fula sig och ställa sig över två rutor och det var inte alltid poppis bland de övriga.
Så vi skrev en lapp och satte på rutan:
"Förlåt, jag backade in i din bil. Ring mig på 070-xxx xx xx så löser vi det/ Janne"

Sen ringde en kollega till honom och sa att det satt en lapp på hans bil och så satt vi 4 personer och spanade på honom när han gick runt bilen ett tjugotal gånger innan han drog därifrån, stressad som fan :D
Då hade han åkt till OKQ8:as tvätthall och hissat upp bilen och studerat den i minsta detalj utan att hitta något på bilen som knappt hade rullat 500 mil.
Och numret vi gav honom gick till kollegans kontantkortstelefon och det var väl ca 30 missade samtal :D

Det tog en vecka innan vi berättade för honom och då var han jävligt sur då han hade lagt ner mycket tid på att hitta något OCH han hade ringt polisen och rådfrågat vad han skulle göra men eftersom det inte fanns någon skada så kunde de inte göra något.

Jag jobbade på en stor industri med en helt sinnessjuk ägare för några år sedan.
Han bodde ett par kvarter från fabriken.
Parkerade alltid på samma plats.

En vinter hade hans son (som också jobbade på fabriken) tagit körkort.
Ställt sig på pappas plats.
Chefen kommer och ställer sig på sin vanliga plats.
Skjuter sonens bil ungefär en meter ut i rabatten.

Enligt chefen var det inte hans fel, eftersom han alltid stod på den platsen och att det är orimligt att begära att man skall skrapa rutorna bara för att köra genom ett par bostadskvarter och in i ett industriområde vid tiden för skoltransporter och skiftbyten.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park