Hur gick det med Mini Bike köpet?

More

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2004
Ort
Malmö
Hoj
-
Såg för ett tag sen et väldigt stort köp av minibikes som skulle göras.
Hur gick det, har ni beställt 2 konteinrar?
 
Beror på vem man beställt av. Våran container har blivigt avslängd två gånger nu pga platsbrist :mad: Dålig stil av kineserna men dom bad hemskt mycket om ursäkt.



Gör dom samma sak på mina nya beställning så har jag handlat klart där!
 
Tjet skrev:
Dom är ute och guppar i böljan den blå just nu. :banana


Tjaaaa, tror nog mer på att den svajar på botten i böljan blå
:död .


Inatt så sjönk ett fraktfartyg väst om Indonesien :4skrika.







































HAHA NU SKET DU ALLT I BRALLAN ;)
om du inte förstod det så lurades jag bara :banana
 
The-PatriX skrev:
Tjaaaa, tror nog mer på att den svajar på botten i böljan blå
:död .

Inatt så sjönk ett fraktfartyg väst om Indonesien :4skrika.


HAHA NU SKET DU ALLT I BRALLAN ;)
om du inte förstod det så lurades jag bara :banana

:6surkart :FU :tummenupp

(bilder säger mer än ord i vissa fall)
 
Om någon skulle råka ångra sig eller har en hoj över runt 2000:- ser jag fram emot ett pm! Jag missade hela skiten...
 
Om du har beställt från mig kan du gå in på www.kirres.se/sh2-minimoto där står lite status, mer status från mig finner du i min signatur. Den länkar till en annan sida där allt kommer stå sedan.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top