Hur gick det för Mattias???

Liwa1 skrev:

Kan vi hålla oss lite rumsrena nu?? :whip

Vill veta varför Mattias inte gjorde knäskrap, tror det var eningen med tråden från början typ....

Japp, jag lovar att vara snäll nu iaf ;)

Jag är iofs mer nyfiken på vad det var för liten röd cykel han åkte?

Vilken tur att man inte tog den lite planerade turen till Rörken igår då... inte vill man ju att ni ska spana in min bak :rodnar

Det var en röd liten sak som passade honom bra. Kan det ha varit en damcykel kanske.....

Eller mer offroad/cross/supermotard???

Liwa1 skrev:
...Om Ni slutar titta på Maddes häck så kanske ni har chans att lära er köra bättre grabbar och så småning om klara av att gasa om Madde. :tummenupp ...
Juset det. Jag tycker att det är mycket viktigare hur en flicka kör än hur hennes rumpa ser ut.

För att nu fortsätta flamset :D

Liwa1 skrev:
Ja ja, du posade alltså Mattias, du klarade inte att göra knäskrap med den hojen alltså :p

Är Mattias slagen för första gången alltså och inte lyckats med knäskrap?

Öhh? Jo, det står där uppe. I märstarondellen. Anledningen att jag inte körde på rörken är att jag inte KAN köra motard ordentligt. Ingen idé att åka runt och vara bromskloss, liksom. Dessutom har jag ett rykte att skydda. Det skulle ju inte se bra ut om jag blev omkörd, va?

Kanske dags att hålla sig till vad tråden var från början.
Vilket är mc relaterat :fakta

Mattias vad var det för hoj du körde? Minnet föll bort av all träning med laget. Samt körde du bana eller inte med den?

Liwa1 skrev:
Mattias vad var det för hoj du körde? Minnet föll bort av all träning med laget. Samt körde du bana eller inte med den?

Det var/är en Honda XR650R-SM. Jag körde INTE på Rörken med den av ovan nämnd anledning. Plus att den är lånad. Om jag lämnar tillbaka den i kringelformat får jag nog inte låna den mer.

Hur man än vrider och vänder sig så har man ändan bak. Efter detta meningsfulla inlägg i denna meningsfulla tråd om flickors bakdelar och icke-existerande skrap av Mattias (posör!!!) så tycker jag att alla ska läsa min signatur. Noga! :D

Mattias skrev:
Det var/är en Honda XR650R-SM. Jag körde INTE på Rörken med den av ovan nämnd anledning. Plus att den är lånad. Om jag lämnar tillbaka den i kringelformat får jag nog inte låna den mer.

Okej, hade varit kul att höra din "rapport" om en sådan hoj på bana. Men det kanske kommer en annan dag.

Om du lämnar tillbaka den som en kringla så får du säkert skäll. Men som en sockerkringla så kanske han (ägaren) blir lite glad :hej

Hur kan man låta bli att titta på Maddes bak, tex. när hon var i Gbg , ja då jävlar skulle ni sett, mamma mia.........!!!!!!! ;)

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back