Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hehe.. jag jobbar på högstadieskola och ungarna trodde att jag var mellan 23-25 år, var 19 dåLilla_Tingeling skrev:För mig känns det bara bra att folk tror att jag e 5-10 år yngre än vad jag egentligen är...![]()
Känner mig inte så gammal som jag är heller... Bara ibland.![]()
// Lena
Mina elever har gissat på allt från 25 till 45MikkE skrev:hehe.. jag jobbar på högstadieskola och ungarna trodde att jag var mellan 23-25 år, var 19 dåvet inte vad JAG ska säga om det...
![]()
13 åringar har inte så bra bedömningsförmåga...MikkE skrev:hehe.. jag jobbar på högstadieskola och ungarna trodde att jag var mellan 23-25 år, var 19 dåvet inte vad JAG ska säga om det...
![]()
Djursholms Samskola (kommer att heta Viktor Rydbergs Samskola i höst)Markus skrev:13 åringar har inte så bra bedömningsförmåga...![]()
Vilken skola?
meh. de e ju santGhost skrev:
Kawwa skrev:Jag har fått köpa på bolaget länge nu !!!! Så gaMMal är jag !!!!![]()
21 bastPollySmurf skrev:Ja som sagt i rubriken, jag vill veta hur gammla ni är så man får ett humm på genomsnittsåldern på det här forumet![]()
Kanske dags att börja med en ny anti-rynk cremeMikkE skrev:vet inte vad JAG ska säga om det...![]()
Biifer skrev:Jag är snart 18![]()
Edit: Hur ska tillexempel Andersbrink kunna rösta i en tråd som denna. Han fyllde för alla som inte vet 11 iår![]()
TinaTjejen skrev:21 år.
Jobbar som instruktör på gymnasium och när nya människor kommer dit så tar de en för att vara elev om man inte har hela nördutstyrseln till arbetskläder på sig![]()
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |