Hur gammal är du?

Hur gammal är du?

• Antal röstningar
    0
maverick_750rr skrev:
Då e du en looser, för du måste betala hel biljett fom. juni det året du fyller.

En annan åker fortfarande på halv biljett :cool:

man säger ju bara "barn" sen bryr dom sig inte så mycket mer !
och sen har jag ju skol kortet jag åker på ! och nu på sommaren så åker man ju hoj :tummenupp

Är 20 nu men fyller juh 21 i nästa månad så prickade i 21-25 :D

Last edited:
Ynka 17...en jag fyller i Januari så jag är snart 18!!! Lr...om ett halvår.... :(

23.
Men känner mig delvis som en 40-åring, delvis som en 6-åring...

Nån som vill leka med mig? :1pajas

Kollar lite gamla trådar - med betoning på gamla - och 20 år senare har jag hunnit bli 42 år.

Vad har ändrats? Hmmmmmmm. Jag är väl fullt frisk och egentligen i avsevärt bättre form än när jag postade i denna tråd senast.
Vi kan väl alla ångra att vi inte köpte en massa bitcoin när de bara kostade 10kr….

Det låg inte riktigt i tiden då, men idag är jag ofrivilligt barnlös.
Svåra förluster i likhet med Swedie gör att jag har svårt att förlikas med tanken att försöka mig på den biten igen. Tiden struntar i allt.

Kollar lite gamla trådar - med betoning på gamla - och 20 år senare har jag hunnit bli 42 år.

Vad har ändrats? Hmmmmmmm. Jag är väl fullt frisk och egentligen i avsevärt bättre form än när jag postade i denna tråd senast.
Vi kan väl alla ångra att vi inte köpte en massa bitcoin när de bara kostade 10kr….

Det låg inte riktigt i tiden då, men idag är jag ofrivilligt barnlös.
Svåra förluster i likhet med Swedie gör att jag har svårt att förlikas med tanken att försöka mig på den biten igen. Tiden struntar i allt.
Visst höll du på med något pyramidspel?
Hur gick det med det?

Låter som du fått någon smäll av det grövre slaget. Beklagar, sådant ändrar om oss.

Back