Hur gammal är Du?

Hur gammal är Du?

• Antal röstningar
    0
HA!

Nu ärvi så många som är 50+, att vi tillsammans är mer än 100+ :yoparty

danjel skrev:
Ja absolut är det så! Det är ju från person till person! Men nu tänkte jag mera "på papperet".
Har inte tänkt så myket på frågan, har bara tänkt att folk som kör sporthoj är ungdomar som jag på 20-30 bast. :tungan
När man blir äldre så tänker man väl mer på vad som är praktiskt, med fru, barn, villalån m.m.
Det gäller väl att prioritera, roligt för mig eller praktiskt för familjen?
Man måste ju ha både tid och pengar till sporthoj! Man kan ju inte direkt spänna dit en barnstol på cutsen å hämta kidsen från dagis?

Eller hur har ni det? Har ni hittat en likasinnad fru eller kör ni mindre än vad ni egentligen vill? Man kan väl inte få allt här i världen?

Ni ska veta att jag INTE dömmer folk för att dom är gamla! Kanske uttryckte mig lite klumpigt i första inlägget? Jag är bara nyfiken på hur det ligger till! :)

Jag är snart 29 och har satt mig i sittsen att jag måste tänka praktiskt!!
Huslån, sambo, måste ha 2 bilar och en liten om ca 5 veckor. Då har man inte en ny 1000cc det lovar jag dig. Fick ju köpa en kombi ist :lol

Fördelen jag har, är att min sambo är en riktig sporthojs dam, hennes senaste hoj var en R6-03 så så fort det finns möjlighet står det en ny 1000 i garaget, men i sommar blir det bara minimoto och barnvagn :tummenupp
Men jag kommer inte behöva tjata för att det ska in en hoj där det lovar jag!!

hade en kvinnlig kund inne idag som stod & pratade med chefen, så kom jag & ville ta ett par ord med bossen, så säger kvinnan, "Jag tror pojken vill prata med dig" :rofl

vilket garv vi alla fick, det var inte igår man blev kallad det
vet inte om jag ska ta illa upp eller bli smikrad :hihi

23 i augusti.
Men som sagt.
Skulle man stanna vid en mack och det står en mc åkare på andra sidan tanken så skulle man växla några ord.. oavsett ålder. MC for the win!!!

flugan skrev:
Har du inte gängat sen 2:a året på gymnasiet?
Mohahahahahaha!!! :tummenupp
Kanske värre än så till och med. Han gick själv i 1:a ring och tog sig an en äldre kvinna! :hihi

Gottis skrev:
blir 25 den 5 april
I helvete heller! Säg 15 så tror vi dig! :tungan

bad santa skrev:
bra då är jag 18 o tar studenten i sommar :tummenupp :hihi

Tror inte att rollan studerar...det är ju VIGSELring... Filåt...BOJAN!! :hihi

Btw..jag är 32 *host* 25 ska det vara... :rolleyes:

danjel skrev:
Jag såg "Vi som är 30+ hojar oxå"-tråden och kom att fundera på hur gamla är folk här egentligen? :va
När lämnar farbror Einar Sporthoj.com och övergår till Blysänke.com?
Det är ju ganska så anonymt här.. Jag menar att det är ju inte så att man ser på avataren och nicket vad det är för nisse som sitter på andra sidan! Visst de under 16 kan man väl urskilja på språket, men efter det blir det lite svårare!

Varför slutar pollen vid 50?

Blir 22 i juni och det är ju inte så långt kvar... typ. Så jag kryssade i 22-25 :)

Back