Hur gamla (unga) är ni URR:are?

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Efter en del spånande om folk åldrar bl.a. på Sporthojsfesten så måste jag få veta fler.
Nalken bl.a. chockerade mig med sina år, då jag trodde att han kanske var nått år äldre än mig själv :cool:

Den senast tillkomna i min och Urninjans diskussion är svjocke. Jag trodde han va max 27 å Jon säger 35 :p

Nå, ge er tillkänna nu.

just de.. själv är jag 20...

Last edited:
massor som kollar men ingen som svara så då får la jag kasta in mina siffror först då, jag e 27 :cool:

Mental ålder 16 år
Fysisk ålder 65 år
....
Verklig ålder 33 (om ett par veckor)

33, men känner mig som 23 och det är det många babes som tycker att jag ser ut som :fakta

(andra hävdar med bestämdhet att jag är 5 år mentalt) :1pajas

Svårt med ålder egentligen ju.
Jag hade, helt ärligt, gissat er mkt yngre än vad ni är.
Fasst så är de ju många som tror jag e 23-26 åxå.. de e ju inge bra för framtiden :eek:

Jag som tycker det är kul med lekar kom nu på en ny lek med anledning av denna tråd. Om vi nu antar att M:et (som är 26) föddes 1977 så får detta årtal mig att tänka på en låt. Och nu får ni gissa vilken låt jag tänker på!

Artist och titel tack! Priset är som vanligt en pilsner vid lämpligt tillfälle. :öl

Det finns ett fält för födelsedata i profilen. :mattias

Edit: Hupp. :rodnar Det gör det visst inte längre i det nya och förbättrade SH.com..

Jag är 28.

Ugluk skrev:
Det finns ett fält för födelsedata i profilen. :mattias

Edit: Hupp. :rodnar Det gör det visst inte längre i det nya och förbättrade SH.com..

Jag är 28.

De e dock inte så många som fyllt i det där fältet...

n'Lasse skrev:
Jag som tycker det är kul med lekar kom nu på en ny lek med anledning av denna tråd. Om vi nu antar att M:et (som är 26) föddes 1977 så får detta årtal mig att tänka på en låt. Och nu får ni gissa vilken låt jag tänker på!

Artist och titel tack! Priset är som vanligt en pilsner vid lämpligt tillfälle. :öl

Svaret är: Toto med "Hold the line", 1977. Bara att snacka Tomas Froms, fälthare...

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...