Hur gamla är vi?

Hur gammal är du?

• Antal röstningar
    0
Tror det är mååånga äldre som inte ens vet hur man använder internet och därmed knappast är reggade på SH... Pollen är ett rätt bra sätt att visa vilka åldersgrupper som använder nätet och i vilken utsträckning...

//KaliZ

Apppappp :ajjabajja :jisses Körde BBS:er innan du fanns i sinnevärlden. Internetansluten när du harvade runt på mellanstadiet så de så.....:tungan

Här finns mycket erfarenhet ser du :D

Jag har lärt mig härinne att ålder egentilgen spelar mindre roll, när det är mcintresset i dess olika former som är det förenande kittet.

Ey! vafalls! Nu hamnade jag tillsammans med alla gamlon på 45 bast... :gnissla ( :) ). Är ju i alla fall 70-talist även om jag minns den svart/vita tiden. Men det vara bara två år sedan jag senast fick visa leg när jag skulle handla sprit på Ålandsfärjan - nyrakad och kortklippt visserligen, men nog sjutton ser jag lite äldre ut än 19 ?

Här är jag på min första knarr...

Bifogat

• hoj.jpg
    hoj.jpg
    10.5 KB · Visningar: 155
Last edited:
22 år.....har jag kört hoj av mitt ?-åriga liv, betyder ju att jag kört hoj lika länge som medelåldern är härinne :va

Men men ålder är bara en siffra, dock får man viss erfarenhet med tiden :tummenupp

Tillhör minoriteten här tydligen, 51 år men va fan, Örjan Jonsson är 64 och kör dragrace med en turbohayabusa. :Bugar Än är det inte för sent :yoparty

Jobbade hos en yngre dam idag som fyllde 90. :näsblod Själv blir man mogen nog att köpa ut från bolaget nästa sommar.

Ey! vafalls! Nu hamnade jag tillsammans med alla gamlon på 45 bast... :gnissla ( :) ). Är ju i alla fall 70-talist även om jag minns den svart/vita tiden. Men det vara bara två år sedan jag senast fick visa leg när jag skulle handla sprit på Ålandsfärjan - nyrakad och kortklippt visserligen, men nog sjutton ser jag lite äldre ut än 19 ?

Här är jag på min första knarr...

19? Nej du ser ut som 17! :hoppskrat

Ehh Ursäkta mig bara? Försökte rösta in min ålder men det framgick inte tillräckligt tydligt vilken ålder det gäller...
Den fysiska, alltså räknat från det år man föddes eller den ålder man anser sig själv ha sett till psyket eller något annat konstigt sätt?
Jag valde alternativ A fast kanske borde röstat enligt B...?
Men man blir inte äldre än man gör sig!

Kör försiktigt!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma